کد خبر : 48183
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱

فیلم کوتاه “اسکن” آماده نمایش شد

فیلم کوتاه “اسکن” آماده نمایش شد

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم کوتاه “اسکن” به کارگردانی علی رضاپور پس از پشت سر گذاشتن مراحل فنی، آماده نمایش و پخش جهانی شد. فیلم کوتاه “اسکن” آماده نمایش شد و در جشنواره فیلم کوتاه تهران به رقابت می‌پردازد این فیلم که داستان مهاجران افغانستانی را در مواجهه با ایست بازرسی آمریکایی روایت می‌کند،

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم کوتاه “اسکن” به کارگردانی علی رضاپور پس از پشت سر گذاشتن مراحل فنی، آماده نمایش و پخش جهانی شد.

فیلم کوتاه “اسکن” آماده نمایش شد و در جشنواره فیلم کوتاه تهران به رقابت می‌پردازد

این فیلم که داستان مهاجران افغانستانی را در مواجهه با ایست بازرسی آمریکایی روایت می‌کند، در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران نیز ثبت‌نام کرده است.

داستان فیلم:

“اسکن” ماجرای یک مینی‌بوس حامل مهاجران افغانستانی را روایت می‌کند که در مسیر سفر با ایست بازرسی نیروهای آمریکایی مواجه می‌شوند. این فیلم در لوکیشنی واقع در جاده امامزاده عقیل روستای سنگان فیلمبرداری شده است.

عوامل تولید:

  • کارگردان: علی رضاپور
  • نویسنده و بازیگردان: محمود پوینده
  • مدیر فیلمبرداری و مشاور کارگردان: مرتضی حکاکیان
  • تهیه‌کننده: ثمین آقاپور

بازیگران:

فاطمه میرزایی، محمدحسین بربری، مریم بهمن‌پور، رویا حسینی، محمد حسینی و نازنین زهرا سلطانی (خردسال) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

موضوع اجتماعی و اهمیت فیلم:

“اسکن” با پرداختن به موضوع مهاجرت و چالش‌های پیش روی مهاجران افغانستانی، به یکی از مهم‌ترین مسائل اجتماعی معاصر پرداخته است. این فیلم با روایتی انسانی و دراماتیک، سعی دارد تا نگاهی متفاوت به این موضوع داشته باشد.

حضور در جشنواره فیلم کوتاه تهران:

ثبت‌نام فیلم “اسکن” در جشنواره فیلم کوتاه تهران نشان از اهمیت و کیفیت این اثر دارد. حضور در این جشنواره فرصتی برای دیده شدن این فیلم در سطح ملی و بین‌المللی خواهد بود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn