کد خبر : 48252
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹

جان ویک با سریالی جدید بازمی‌گردد

جان ویک با سریالی جدید بازمی‌گردد

به گزارش بازیگر 360 ، دنباله‌دار هیجان‌انگیز جان ویک قرار است با یک سریال جدید به نام “جان ویک: زیر نظر های تیبل” گسترش یابد. این سریال که به عنوان دنباله‌ای بر فیلم چهارم این مجموعه محسوب می‌شود، وقایع پس از پایان فیلم را دنبال خواهد کرد. جان ویک با سریالی جدید به دنیای سینما

به گزارش بازیگر 360 ، دنباله‌دار هیجان‌انگیز جان ویک قرار است با یک سریال جدید به نام “جان ویک: زیر نظر های تیبل” گسترش یابد. این سریال که به عنوان دنباله‌ای بر فیلم چهارم این مجموعه محسوب می‌شود، وقایع پس از پایان فیلم را دنبال خواهد کرد.

جان ویک با سریالی جدید به دنیای سینما بازمی‌گردد

همان‌طور که رسانه ددلاین گزارش داده، تمرکز اصلی سریال بر روی دنیای پیچیده “های تیبل” و شخصیت‌های جدیدی خواهد بود که در تلاش برای رسیدن به قدرت هستند. در مقابل، برخی از شخصیت‌های قدیمی همچنان به قوانین کهنه پایبند خواهند ماند.

کیانو ریوز، ستاره اصلی مجموعه جان ویک، و چاد استاهلسکی، کارگردان این فیلم‌ها، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی سریال جدید فعالیت خواهند کرد. استاهلسکی همچنین کارگردانی قسمت آزمایشی سریال را بر عهده خواهد داشت.

با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا ریوز در این سریال به ایفای نقش خواهد پرداخت یا خیر. اما حضور او به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نشان‌دهنده تعهد او به این مجموعه است.

خبر خوب برای طرفداران جان ویک این است که تولید سریال جدید هیچ خللی در ساخت فیلم پنجم این مجموعه ایجاد نخواهد کرد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn