کد خبر : 48489
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۴۲

بارسلونا بمب نقل و انتقالات را منفجر کرد!

بارسلونا بمب نقل و انتقالات را منفجر کرد!

پس از مذاکرات فشرده و رد دو پیشنهاد از سوی لایپزیش، حال دنی اولمو در یک قدمی انتقال به بارسلونا قرار دارد. به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ براساس خبر فابریتزیو رومانو ، باشگاه بارسلونا در مرحله نهایی مذاکرات برای جذب دنی اولمو از لایپزیش قرار دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، ستاره تیم ملی اسپانیا به عضویت

پس از مذاکرات فشرده و رد دو پیشنهاد از سوی لایپزیش، حال دنی اولمو در یک قدمی انتقال به بارسلونا قرار دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ براساس خبر فابریتزیو رومانو ، باشگاه بارسلونا در مرحله نهایی مذاکرات برای جذب دنی اولمو از لایپزیش قرار دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، ستاره تیم ملی اسپانیا به عضویت آبی‌واناری‌ها در خواهد آمد .  دکو، مدیر ورزشی بارسلونا پس از گفت‌وگوی امروز با سران باشگاه آلمانی، توانست رضایت ساکسون‌ها را جلب کند. پیشنهاد بارسلونا برای جذب این هافبک هجومی 26 ساله، شامل مبلغی بیش از ۶۰ میلیون یورو به همراه پاداش‌های متغیّر (55 میلیون یورو نقد + 7 میلیون یورو پاداش) است که چراغ سبز لایپزیش را به همراه داشت. لایپزیش دو پیشنهاد قبلی بلوگرانا را رد کرده بود و مبلغ پایه بیشتری درخواست می‌کرد.

بارسلونا پیش از این با اولمو بر سر قراردادی 6 (تا تابستان 2030) ساله به توافق شخصی نهایی رسیده بود تا اکنون همه چیز برای انتقال او به اسپاتیفای نیوکمپ مهیا شود. اولمو از بهترین بازیکنان تیم ملی اسپانیا در یورو 2024 بود و همراه با لاروخا جام قهرمانی را بالای سر برد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn