کد خبر : 48748
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵

انهدام باند اجاره کارت‌های بانکی برای شرط‌بندی در المپیک پاریس

انهدام باند اجاره کارت‌های بانکی برای شرط‌بندی در المپیک پاریس

سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: طی رصدهای اطلاعاتی مستمر تحرکات سایت‌های قمار و شرط‌بندی در فضای مجازی مشخص شد شبکه جدیدی در داخل کشور شکل گرفته که به‌صورت مقطعی با مناسبات ورزشی مختلف فعالیت خود را تشدید کرده و پس از پایان آن اقدامات خود را متوقف می‌کند. وی ادامه


سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: طی رصدهای اطلاعاتی مستمر تحرکات سایت‌های قمار و شرط‌بندی در فضای مجازی مشخص شد شبکه جدیدی در داخل کشور شکل گرفته که به‌صورت مقطعی با مناسبات ورزشی مختلف فعالیت خود را تشدید کرده و پس از پایان آن اقدامات خود را متوقف می‌کند.

وی ادامه داد: پس از بررسی های تخصصی و تحقیقات سایبری مشخص شد مجرمین در قالب یک تیم ۱۵ نفره به سرکردگی یکی از رابطین اصلی با مدیران سایت‌های شرط‌بندی خارج از کشور در حال عضو گیری و فریب شهروندان و اجاره کارت‌های بانکی آنها تحت عناوین مختلف استخدامی و … هستند.

 

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به اقدام ماموران این پلیس در متلاشی کردن باند تبهکاران افزود: افسران سایبری پلیس فتا پایتخت پس از تحلیل مستندات جمع‌آوری شده و بررسی‌های اطلاعاتی و تخصصی، تمامی اعضای این باند ۱۵ نفره را شناسایی و پس از تشریفات قضایی و دریافت مجوزهای قضایی تمامی این افراد را در چندین عملیات همزمان در تهران و استان‌های همجوار دستگیر کردند.

معظمی گودرزی ادامه داد: رئیس این باند مجرمانه که برای گمراه کردن پلیس از هویت‌های مختلفی استفاده کرده و با کمک عناصر خارجی شبکه‌های شرط بندی قصد خروج از کشور را داشت با تیزهوشی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

وی از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده خبر داد و گفت: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص نیز همچنان از سوی ماموران پلیس فتا در حال انجام است.  

بیشتر بدانید: باند «عنکبوت سیاه» متلاشی شد

رئیس پلیس فتای پایتخت با هشدار نسبت به عواقب و پیامدهای اجاره کارت‌های بانکی گفت: تمام مسئولیت کارت بانکی افراد برعهده صاحب حساب است. افراد سودجو و فرصت طلب با وعده‌های دروغین یک شبه پولدار شدن از هویت و حساب‌های بانکی افراد ناآگاه سوءاستفاده کرده و فعالیت های مجرمانه خود را پیش می‌برند، از این رو بار دیگر تاکید می‌کنم که مردم از در اختیار قرار دادن حساب‌های بانکی و اطلاعات هویتی خود به افراد دیگر جدا پرهیز کرده و به هیچ عنوان به تبلیغات واهی افراد سودجو که در فضای مجازی تحت عناوین مختلف استخدام و … منتشر شده و در واقع به قصد سوءاستفاده از حساب بانکی افراد است، توجه نکنند.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn