کد خبر : 48863
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

قیمت ری را رسما اعلام شد

قیمت ری را رسما اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت رسمی ری را را اعلام کرد. این شرکت خودروساز برنامه دارد تا بزودی نخستین کراس اوور ملی را به بازار عرضه کند. گروه صنعتی ایران خودرو در نامه‌ای به سازمان بورس و اوراق بهادار قیمت مصوب ری را را اعلام کرد. با توجه به اینکه ایران خودرو یک شرکت پذیرفته

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت رسمی ری را را اعلام کرد. این شرکت خودروساز برنامه دارد تا بزودی نخستین کراس اوور ملی را به بازار عرضه کند.

قیمت ری را رسما اعلام شد


گروه صنعتی ایران خودرو در نامه‌ای به سازمان بورس و اوراق بهادار قیمت مصوب ری را را اعلام کرد. با توجه به اینکه ایران خودرو یک شرکت پذیرفته شده در بورس به حساب می‌آید، باید در قالب افشای اطلاعات قیمت جدید و تغییرات بهای محصولات خود را به سهام داران خود اعلام کند. برای همین است که قیمت رسمی ری را به این شیوه اعلام می‌شود.

ایران خودرو قیمت رسمی و مصوب ری را (Reera) را ۹۷۵ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۷۶۲ تومان اعلام کرده است. این قیمت بهای مصوب خودرو درب کارخانه است و به این عدد هزینه‌های مالیات بر ارزش افزوده، شماره گذاری، عوارض، بیمه و… اضافه می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که قیمت نهایی ری را با احتساب هزینه‌های جاری، حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان خواهد بود.





نام خودرو قیمت رسمی درب کارخانه (تومان) قیمت حدودی با مالیات، عوارض و… (تومان)
ری را ۹۷۵.۸۰۳.۷۶۲ ۱.۱۰۲.۰۰۰.۰۰۰ تا ۱.۱۷۰.۰۰۰.۰۰۰

 





منبع:+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn