کد خبر : 49196
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵

تیموتی شالامی در نقش باب دیلن افسانه‌ای؛ تاریخ اکران مشخص شد

تیموتی شالامی در نقش باب دیلن افسانه‌ای؛ تاریخ اکران مشخص شد

به گزارش بازیگر 360 ، سرانجام تاریخ اکران فیلم بیوگرافی باب دیلن، یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های موسیقی قرن بیستم، مشخص شد. فیلم “A Complete Unknown” به کارگردانی جیمز منگولد، خالق آثاری چون “لوگان” و “فورد علیه فراری”، در تاریخ 25 دسامبر 2025 (5 دی 1404) روی پرده سینما خواهد رفت. تیموتی شالامی در نقش باب

به گزارش بازیگر 360 ، سرانجام تاریخ اکران فیلم بیوگرافی باب دیلن، یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های موسیقی قرن بیستم، مشخص شد. فیلم “A Complete Unknown” به کارگردانی جیمز منگولد، خالق آثاری چون “لوگان” و “فورد علیه فراری”، در تاریخ 25 دسامبر 2025 (5 دی 1404) روی پرده سینما خواهد رفت.

تیموتی شالامی در نقش باب دیلن؛ روایتی از دوران طلایی موسیقی و جنبش‌های اجتماعی

این فیلم قرار است به لحظات مهمی از زندگی باب دیلن در دهه 60 میلادی بپردازد؛ دورانی که شاهد تحولات عظیمی در عرصه موسیقی و جنبش‌های اجتماعی بود. تیموتی شالامی در نقش باب دیلن، مونیکا باربارو، ال فانینگ و ادوارد نورتون از جمله ستارگانی هستند که در این پروژه بزرگ حضور دارند.

جیمز منگولد به همراه جی کاکس، نویسنده فیلم‌های “سکوت” و “باندهای نیویورک”، فیلمنامه این اثر را به رشته تحریر درآورده‌اند. آن‌ها تلاش کرده‌اند تا با روایتی دقیق و جذاب، زندگی و موسیقی این هنرمند بی‌بدیل را به تصویر بکشند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn