کد خبر : 49504
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۲۷

واریز 1 میلیون تومان اضافه معوقات همسان سازی حقوق بازنشستگان

واریز 1 میلیون تومان اضافه معوقات همسان سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش ساناپرس،جمعی از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از عدم واریز یک میلیون تومان مبلغ متناسب‌سازی خبر دادند و گفتند: قرار بود، ظرف دو سه روز بعد از واریز مستمریِ این ماه، مبلغ یک میلیون تومان متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شود، اما نیمی از ماه گذشته و هنوز یک میلیون تومان مبلغ متناسب‌سازی واریز

به گزارش ساناپرس،جمعی از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از عدم واریز یک میلیون تومان مبلغ متناسب‌سازی خبر دادند و گفتند: قرار بود، ظرف دو سه روز بعد از واریز مستمریِ این ماه، مبلغ یک میلیون تومان متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شود، اما نیمی از ماه گذشته و هنوز یک میلیون تومان مبلغ متناسب‌سازی واریز نشده است.

پیشتر معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از واریز ماهانه یک میلیون تومان متناسب‌سازی تا زمان صدور احکام اصلاحی به صورت علی الحساب خبر داده بود.

وی اعلام کرده بود که هیچ مشکلی در اجرای این طرح با واریز مبالغ از سوی سازمان برنامه و بودجه وجود ندارد و بعد از تامین منابع مالی این اقدام صورت می‌گیرد.
یکی از مهم ترین خدمات سازمان تامین اجتماعی ، پرداخت مستمری به حدود پنج میلیون بازنشسته که تحت پوشش این بیمه هستند، می باشد. همانطور که بیان کردیم دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران از طریق سامانه تامین اجتماعی و بدون نیاز به مراجعه حضوری با استفاده از کدملی امکان پذیر است. مستمری بگیران با استفاده از راهنمای تصویری ذیل می توانند با مراجعه به سامانه تامین اجتماعی، فیش حقوقی خود را مشاهده و دریافت نمایند.

مستمری بگیران جهت ورود به سامانه ابتدا می بایست عبارت سامانه تامین اجتماعی و یا آدرس tamin.ir را در مرورگر اینترنتی خود جستجو نموده و دقیقا وارد همین صفحه شوند.

پس از ورود به سامانه، از قسمت میز خدمت که در پایین صفحه قرار دارد گزینه فیش حقوقی مستمری بگیران را که از جمله خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی eservices.tamin.ir می باشد را انتخاب نمایند.

در این مرحله لازم است نام کاربری و گذرواژه ای که در هنگام ثبت نام در سامانه انتخاب کرده اند را وارد نمایند، تا به صفحه مربوط به دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران وارد شوند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn