کد خبر : 49569
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲:۴۱

ثبت نام در ایران خودرو مرداد

ثبت نام در ایران خودرو مرداد

به گزارش . ساناپرس، شرکت ایران خودرو قصد دارد پس از وقفه‌ای طولانی مدت، دور جدید ثبت نام اینترنتی ویژه خودروهای خود را طی مرداد ماه ۱۴۰۳ شروع کند. در ادامه با جزئیات دور جدید طرح فروش و ثبت نام جدید اینترنتی ایران خودرو در مرداد ۱۴۰۳ را خدمت شما اعلام می‌کنیم. ساناپرس را دنبال کنید.

به گزارش ساناپرس، شرکت ایران خودرو قصد دارد پس از وقفه‌ای طولانی مدت، دور جدید ثبت نام اینترنتی ویژه خودروهای خود را طی مرداد ماه ۱۴۰۳ شروع کند. در ادامه با جزئیات دور جدید طرح فروش و ثبت نام جدید اینترنتی ایران خودرو در مرداد ۱۴۰۳ را خدمت شما اعلام می‌کنیم. ساناپرس را دنبال کنید.

ثبت نام در ایران خودرو مرداد

شرکت ایران خودرو قصد دارد پس از وقفه‌ای طولانی مدت، دور جدید ثبت نام اینترنتی ویژه خودروهای خود را طی مرداد ماه ۱۴۰۳ شروع کند. در ادامه با جزئیات دور جدید طرح فروش و ثبت نام جدید اینترنتی ایران خودرو در مرداد ۱۴۰۳ را خدمت شما اعلام می‌کنیم.

دور فروش اینترنتی جدید محصولات آن  با تمرکز بر معرفی اولین کراس اور بومی کشور، سرانجام آغاز شد. در ادامه با جزئیات طرح فروش اینترنتی محصولات آن ویژه مرداد ماه ۱۴۰۳ همراه شما هستیم.

برای شرکت در این طرح، متقاضیان باید حساب وکالتی به مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان افتتاح نمایند. این مبلغ به منظور ایجاد شفافیت در فرآیند ثبت‌نام و جلوگیری از ثبت‌نام‌های متعدد، الزامی است. همچنین، متقاضیان طرح‌های حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نیز می‌توانند در این طرح شرکت نمایند. شرایط دقیق شرکت در این طرح، از جمله مدارک مورد نیاز، زمان دقیق شروع ثبت‌نام و سایر اطلاعات مربوطه، در اطلاعیه‌ای که به زودی منتشر خواهد شد، اعلام خواهد شد.

ایران خودرو

ایران خودرو

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn