کد خبر : 49783
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۳

وضعیت ورزشگاه نقش جهان یک آبروریزی بین المللی بود/ قلعه‌نویی عمداً می‌خواهد روی چمن خراب بازی کند

وضعیت ورزشگاه نقش جهان یک آبروریزی بین المللی بود/ قلعه‌نویی عمداً می‌خواهد روی چمن خراب بازی کند

احمد جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص شکست روز گذشته سپاهان مقابل شباب الاهلی اظهار کرد: من چون به کادرفنی هوادار اضافه شدم درست نیست در مورد مسائل فنی تیم دیگری صحبت کنم. ولی به طور کلی بخواهم بگویم مسائل فنی این بازی تحت تاثیر کیفیت چمن این مسابقه بود. شما

احمد جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص شکست روز گذشته سپاهان مقابل شباب الاهلی اظهار کرد: من چون به کادرفنی هوادار اضافه شدم درست نیست در مورد مسائل فنی تیم دیگری صحبت کنم. ولی به طور کلی بخواهم بگویم مسائل فنی این بازی تحت تاثیر کیفیت چمن این مسابقه بود. شما نگاه کنید گل اول سپاهان و دو گل تیم شباب الاهلی در این بازی به طور مستقیم به واسطه کیفیت چمن ورزشگاه و تغییر جهت توپ در اثر برخورد با زمین شکل گرفت. بازی به طور کلی بار فنی خودش را به خاطر کیفیت چمن از دست داده بود و من تحلیل فنی روی این بازی نمی‌توانم ارائه دهم.

وی افزود: سپاهان فصل گذشته بر پایه بازی مستقیم عمل می‌کرد. حضور نفراتی مثل رامین رضاییان که در ارسال تبحر داشت و مهاجمی مثل شهریار مغانلو که روی توپ‌های هوایی خوب کار می‌کرد باعث شده بود سال قبل سپاهان بازی مستقیم انجام دهد ولی امسال با توجه به تغییرات و خریدهای انجام شده سپاهان بازیکنان تکنیکی و روی زمین به جمع نفراتش اضافه کرده و با چنین نفرات و چنین سبک بازی نمی‌توان در این زمین نتیجه گرفت. اگر تیم فصل قبل سپاهان در این زمین به مصاف شباب الاهلی می‌رفت بازی را برده بود. در کل کیفیت چمن ورزشگاه نقش جهان یک افتضاح و آبروریزی بین المللی بود.

پیشکسوت فوتبال در ادامه گفت: این مشکل اکثر ورزشگاه‌های ایران است. ورزشگاه آزادی و تختی را من اطلاع دارم به این زودی ها آماده نمی‌شود و در شهرهای دیگر هم خیلی از تیم‌ها درگیر ورزشگاه هستند. ورزشگاه دستگردی هم مجوز نگرفت و به نظرم در این شرایط شروع لیگ به ضرر فوتبال ایران است. اگر می‌خواهیم به خاطر تیم ملی چند بازیکن را در شرایط بازی نگه داریم و اصرار به شروع لیگ داریم درست نیست. شاکله تیم ملی را لژیونر ها تشکیل می‌دهند و شاید 4-5 بازیکن از لیگ برتر دعوت شوند. این برای فوتبال ما زشت است که دربی پایتخت در اراک برگزار شود.

جمشیدیان در پایان عنوان کرد: من تعجب می‌کنم که آقای قلعه‌نویی بازی در این ورزشگاه را برای تیم ملی تایید کرده باشد. اگر واقعاً اینطور باشد فقط یک دلیل دارد و آنهم این است که ایشان عمدا می‌خواهد در یک زمین بی کیفیت به مصاف حریف برود و بازی مستقیم انجام دهد و به واسطه چمن بازی تیم حریف خراب شود. تنها دلیل منطقی برای این کار همین است.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn