کد خبر : 50407
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲

بازیگر قدیمی سینما درگذشت – بازیگر ۳۶۰

بازیگر قدیمی سینما درگذشت – بازیگر ۳۶۰

به گزارش بازیگر 360 ، فتح‌الله طاهری، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون امروز جمعه، ۱۹ مرداد ماه به دلیل عوارض ناشی از بیماری گوارشی که از قبل به آن مبتلا شده بود، درگذشت. وی در فیلم‌های «سد معبر»، «محمد رسول الله»(ص)، «پرویز»، «یک اسم» و سریال‌های «نوبت لیلی»، «سیاوش»، «شرایط خاص»، «دردسرهای عظیم»، «قهر و

به گزارش بازیگر 360 ، فتح‌الله طاهری، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون امروز جمعه، ۱۹ مرداد ماه به دلیل عوارض ناشی از بیماری گوارشی که از قبل به آن مبتلا شده بود، درگذشت.

وی در فیلم‌های «سد معبر»، «محمد رسول الله»(ص)، «پرویز»، «یک اسم» و سریال‌های «نوبت لیلی»، «سیاوش»، «شرایط خاص»، «دردسرهای عظیم»، «قهر و آشتی»، «سه در چهار» و «متهم گریخت»، بازی کرده است.

طاهری ۶۰ سال سابقه اجرای تعزیه را دارد و در چندین نمایش‌ با داود فتحعلی بیگی همکاری داشت.

زنده یاد طاهری تئاتر را از لاله زار زمانی که ۲۰ ساله بود شروع کرد. همچنین تعزیه خوانی را از ۱۲ سالگی در گرمسار شروع کرده بود. نخستین کار تصویری این بازیگر، ۲۰ سال پس از ورودش به تئاتر شکل گرفت. این فیلم در سال ۱۳۶۰ با نام عاشورایی دیگر در کربلای ما برای بنیاد شهید با کارگردانی مجتبی شریعت پناهی و بازی محمود عزیزی، مجید لیاقت و داود رحمتی ساخته شد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn