کد خبر : 51151
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱

خوردن حشرات به جای گوشت گاو در آینده نزدیک

خوردن حشرات به جای گوشت گاو در آینده نزدیک

به گزارش همشهری آنلاین، اما بیشتر این حشرات هنوز از طبیعت برداشت می‌شوند و پرورش آنها در مقیاس صنعتی یک نوآوری جدید است که احتمالا آینده رژیم غذایی جهانی را متحول خواهد کرد. زنجیره فروشگاه‌های سی‌نزبری (Sainsbury) در سال ۲۰۱۸ شروع به فروش جیرجیرک‌های برشته شده کرد و نظرسنجی مرکز افکارسنجی یوگاو (YouGov) در سال

به گزارش همشهری آنلاین، اما بیشتر این حشرات هنوز از طبیعت برداشت می‌شوند و پرورش آنها در مقیاس صنعتی یک نوآوری جدید است که احتمالا آینده رژیم غذایی جهانی را متحول خواهد کرد. زنجیره فروشگاه‌های سی‌نزبری (Sainsbury) در سال ۲۰۱۸ شروع به فروش جیرجیرک‌های برشته شده کرد و نظرسنجی مرکز افکارسنجی یوگاو (YouGov) در سال ۲۰۱۹ نشان داد که یک سوم بریتانیایی‌ها انتظار داشتند که مصرف حشرات تا سال ۲۰۲۹ رواج پیدا کند.

این روزها رستوران یام باگ غذاهای متنوعی را بر پایه حشرات مختلف سرو می‌کند، اما تخصص اصلی آنها به عرضه متفاوت جیرجیرک به‌عنوان جایگزین گوشت بدل شده است. آرون توماس، یکی از بنیانگذاران یام باگ، می‌گوید: «جیرجیرک طعمی شبیه گوشت گاو یا بره دارد، افزون بر این رنگ قهوه‌ای آن هم کاملا شبیه گوشت گاو و بره است.»

بیشتر بخوانید:

منبع خبر: همشـهری

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn