کد خبر : 51185
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷

پیکسار انیمیشن جدید و هیجان‌انگیز “هاپرها” را معرفی کرد

پیکسار انیمیشن جدید و هیجان‌انگیز “هاپرها” را معرفی کرد

به گزارش بازیگر 360 ، در جریان رویداد D23، استودیو پیکسار از انیمیشن اورجینال جدید خود با نام “هاپرها” (Hoppers) رونمایی کرد. انیمیشن جدید پیکسار : وقتی ذهن یک دختر نوجوان به یک سگ آبی منتقل می‌شود این انیمیشن که قرار است در بهار ۲۰۲۶ اکران شود، داستان دختری نوجوان را روایت می‌کند که برای

به گزارش بازیگر 360 ، در جریان رویداد D23، استودیو پیکسار از انیمیشن اورجینال جدید خود با نام “هاپرها” (Hoppers) رونمایی کرد.

انیمیشن جدید پیکسار : وقتی ذهن یک دختر نوجوان به یک سگ آبی منتقل می‌شود

این انیمیشن که قرار است در بهار ۲۰۲۶ اکران شود، داستان دختری نوجوان را روایت می‌کند که برای محافظت از قلمرو حیوانات، ذهن خود را به یک سگ آبی منتقل می‌کند.

داستان و صداپیشگان

در این انیمیشن، جان هم با سابقه در سریال “Mad Men” در نقش شهردار شروری ظاهر می‌شود که قصد دارد قلمرو سگ‌های آبی را نابود کند. بابی موینیهان و پایپر کردا نیز به جمع صداپیشگان این انیمیشن پیوسته‌اند. دنیل چانگ، خالق انیمیشن محبوب “We Bare Bears”، کارگردانی “هاپرها” را بر عهده دارد.

تاریخ اکران و برنامه‌های آینده پیکسار

“هاپرها” در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۶ اکران خواهد شد. پیش از آن، انیمیشن “Elio” در ۱۳ ژوئن ۲۰۲۵ و “Toy Story 5” در ۱۹ ژوئن ۲۰۲۶ روی پرده خواهند رفت. همچنین، پیکسار یک انیمیشن بدون نام دیگر را برای اکران در سال ۲۰۲۷ برنامه‌ریزی کرده است.

اولین تصویر مفهومی و لوگو

پیکسار همچنین اولین تصویر مفهومی و لوگو رسمی انیمیشن “هاپرها” را منتشر کرده است که نگاهی اجمالی به دنیای جذاب این انیمیشن می‌دهد.

اولین تصویر مفهومی و لوگو اولین تصویر مفهومی و لوگو

با توجه به موفقیت‌های گذشته پیکسار و تیم سازنده قوی “هاپرها”، انتظار می‌رود این انیمیشن نیز با استقبال مخاطبان روبرو شود. داستان جذاب، صداپیشگان شناخته شده و دنیای فانتزی و خلاقانه از جمله عواملی هستند که این انیمیشن را به یکی از آثار مورد انتظار سال‌های آینده تبدیل کرده‌اند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn