کد خبر : 51203
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱

پیکسار از «شگفت‌انگیزان ۳» رونمایی کرد

پیکسار از «شگفت‌انگیزان ۳» رونمایی کرد

به گزارش بازیگر 360 ، در رویداد بزرگ D23، شرکت پیکسار رسماً از تولید انیمیشن «شگفت‌انگیزان ۳» (Incredibles 3) خبر داد. این یعنی ما دوباره قرار است شاهد ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز خانواده پار و استفاده از قدرت‌های فوق‌العاده آن‌ها باشیم. شگفت‌انگیزان باز می‌گردند! پیکسار ساخت قسمت سوم را تایید کرد هنوز تاریخ دقیقی برای اکران این

به گزارش بازیگر 360 ، در رویداد بزرگ D23، شرکت پیکسار رسماً از تولید انیمیشن «شگفت‌انگیزان ۳» (Incredibles 3) خبر داد. این یعنی ما دوباره قرار است شاهد ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز خانواده پار و استفاده از قدرت‌های فوق‌العاده آن‌ها باشیم.

شگفت‌انگیزان باز می‌گردند! پیکسار ساخت قسمت سوم را تایید کرد

هنوز تاریخ دقیقی برای اکران این انیمیشن اعلام نشده است، اما پیکسار لوگوی رسمی قسمت سوم را رونمایی کرده که نشان می‌دهد ساخت آن آغاز شده است. برد برد، کارگردان باسابقه پیکسار که قسمت‌های قبلی این مجموعه را نیز کارگردانی کرده، بار دیگر هدایت این پروژه را بر عهده خواهد داشت.

یادآوری موفقیت قسمت دوم

انیمیشن «شگفت‌انگیزان ۲» که در سال ۲۰۱۸ اکران شد، با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد و توانست به فروش بیش از ۱.۲ میلیارد دلار در سراسر جهان دست یابد. موفقیت این قسمت نشان می‌دهد که هنوز هم علاقه زیادی به دنیای شگفت‌انگیزان وجود دارد.

چه انتظاراتی از قسمت سوم داریم؟

با توجه به موفقیت قسمت‌های قبلی و استقبال گسترده از شخصیت‌های دوست‌داشتنی این مجموعه، انتظار می‌رود که «شگفت‌انگیزان ۳» نیز با داستانی جذاب و پر از هیجان همراه باشد. با توجه به پایان‌بندی قسمت دوم، احتمالاً در قسمت سوم شاهد ماجراجویی‌های جدیدی از خانواده پار و چالش‌های جدیدی برای آن‌ها خواهیم بود.

شگفت‌انگیزان باز می‌گردند! پیکسار ساخت قسمت سوم را تایید کرد شگفت‌انگیزان باز می‌گردند! پیکسار ساخت قسمت سوم را تایید کرد

خبر تولید «شگفت‌انگیزان ۳» بدون شک یکی از مهم‌ترین اخبار دنیای انیمیشن در سال‌های اخیر است. طرفداران این مجموعه با شنیدن این خبر بسیار هیجان‌زده شده‌اند و منتظرند تا ببینند پیکسار چه ماجراجویی جدیدی برای آن‌ها در نظر گرفته است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn