کد خبر : 51220
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱

فاجعه‌ای برای نتفلیکس؛ آثار انیمیشنی لو رفتند

فاجعه‌ای برای نتفلیکس؛ آثار انیمیشنی لو رفتند

به گزارش بازیگر 360 ، در یک اتفاق ناگوار برای غول پیکر استریمینگ، نتفلیکس با نشت گسترده و بی‌سابقه‌ای از آثار انیمیشنی روبرو شده است. ویدیوهایی با کیفیت پایین از انیمه‌های پرطرفدار و آینده‌دار این پلتفرم، به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های تورنت منتشر شده است. فاجعه‌ای بزرگ برای نتفلیکس؛ لو رفتن انبوهی

به گزارش بازیگر 360 ، در یک اتفاق ناگوار برای غول پیکر استریمینگ، نتفلیکس با نشت گسترده و بی‌سابقه‌ای از آثار انیمیشنی روبرو شده است. ویدیوهایی با کیفیت پایین از انیمه‌های پرطرفدار و آینده‌دار این پلتفرم، به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های تورنت منتشر شده است.

فاجعه‌ای بزرگ برای نتفلیکس؛ لو رفتن انبوهی از آثار انیمیشنی

در میان آثار لو رفته می‌توان به قسمت‌هایی از انیمه‌های محبوب مانند Ranma، Dandadan، Terminator Zero و Mononokee اشاره کرد. اما بزرگترین ضربه به نتفلیکس، لو رفتن تمامی قسمت‌های فصل دوم انیمیشن پرطرفدار Arcane بوده است. این در حالی است که این انیمیشن هنوز به صورت رسمی منتشر نشده بود.

علت این اتفاق بزرگ چه بود؟

نتفلیکس اعلام کرده که این نشت بزرگ به دلیل اشتباه یکی از کارمندان این شرکت رخ داده است. این شرکت در حال بررسی دقیق این موضوع است تا مشخص شود که چگونه این حجم عظیمی از داده‌ها به بیرون درز کرده است.

تلاش نتفلیکس برای پاک‌سازی اینترنت

نتفلیکس در حال حاضر تمام تلاش خود را برای حذف این ویدیوها از اینترنت به کار گرفته است و تاکنون در این زمینه تا حدودی موفق بوده است. با این حال، به نظر می‌رسد که پاک‌سازی کامل اینترنت از این ویدیوها کار بسیار دشواری باشد.

تاثیر این اتفاق بر روی نتفلیکس

این اتفاق می‌تواند تاثیر منفی قابل توجهی بر روی نتفلیکس داشته باشد. از جمله این تاثیرات می‌توان به کاهش هیجان برای تماشای آثار لو رفته، آسیب به اعتبار نتفلیکس به عنوان یک پلتفرم امن و همچنین کاهش درآمدهای این شرکت اشاره کرد.

تاریخ انتشار آثار لو رفته

با وجود این اتفاق، نتفلیکس همچنان به برنامه‌های خود برای انتشار این آثار ادامه خواهد داد. انیمه Terminator Zero در تاریخ ۲۹ آگوست ۲۰۲۴ (۸ شهریور ۱۴۰۳)، انیمه Dandadan از ماه اکتبر ۲۰۲۴ (مهر-آبان ۱۴۰۳) و فصل دوم انیمیشن Arcane از ماه نوامبر ۲۰۲۴ (آبان یا آذر ۱۴۰۳) منتشر خواهند شد.

این اتفاق نشان می‌دهد که حتی بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری نیز در برابر خطرات نشت اطلاعات ایمن نیستند. نتفلیکس باید درس‌های مهمی از این اتفاق بگیرد و اقدامات امنیتی خود را تقویت کند تا از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn