کد خبر : 51280
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸

پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه “هارمونیکا” با بازی مسعود کرامتی

پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه “هارمونیکا” با بازی مسعود کرامتی

به گزارش بازیگر 360 ، فیلمبرداری فیلم کوتاه «هارمونیکا» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا قدیمی به پایان رسید. این فیلم با حضور بازیگرانی چون مسعود کرامتی، میلاد کفایی و خسرو احمدی در تهران فیلمبرداری شده است. پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «هارمونیکا» داستان فیلم «هارمونیکا» به روایت زندگی فردی می‌پردازد که آرزوهای بزرگی دارد اما با

به گزارش بازیگر 360 ، فیلمبرداری فیلم کوتاه «هارمونیکا» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا قدیمی به پایان رسید. این فیلم با حضور بازیگرانی چون مسعود کرامتی، میلاد کفایی و خسرو احمدی در تهران فیلمبرداری شده است.

پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «هارمونیکا»

داستان فیلم «هارمونیکا» به روایت زندگی فردی می‌پردازد که آرزوهای بزرگی دارد اما با موانعی روبرو است. در خلاصه داستان آمده است: “ببین! من آدم بدی نیستم. من از زندگی فقط همینارو می‌خوام، همین کاغذا! اینا زندگی منن … .” این جمله نشان از تلاش شخصیت اصلی برای رسیدن به اهدافش دارد.

علاوه بر بازیگران مطرح، تیم فنی این فیلم نیز شامل نام‌های شناخته شده‌ای است. ابراهیم پرکاری به عنوان مدیر فیلمبرداری، سعید هنرمند به عنوان طراح صحنه و لباس و محمدامین قربان‌زاده به عنوان تدوینگر از جمله این افراد هستند.

در این فیلم به جزئیات بسیاری توجه شده است. از جمله این جزئیات می‌توان به طراحی دقیق صحنه و لباس، موسیقی متن مناسب و صداگذاری حرفه‌ای اشاره کرد.

محمدرضا قدیمی به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده، نقش مهمی در ساخت این فیلم داشته است. همچنین سید رسول ساداتی‌نژاد نیز به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه مشارکت داشته است.

فیلم کوتاه «هارمونیکا» با داستانی جذاب، بازیگری قوی و تیم فنی حرفه‌ای، نوید یک اثر سینمایی با کیفیت را می‌دهد. انتظار می‌رود این فیلم در جشنواره‌های داخلی و خارجی با استقبال خوبی روبرو شود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn