کد خبر : 51341
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶

تیزر جدید «شیر شاه: ماجراجویی موفاسا» منتشر شد؛ موفاسا جوان را ببینید

تیزر جدید «شیر شاه: ماجراجویی موفاسا» منتشر شد؛ موفاسا جوان را ببینید

به گزارش بازیگر 360 ، در یک خبر هیجان‌انگیز برای طرفداران شیر شاه، دیزنی تیزر جدیدی از فیلم پیش‌درآمد این انیمیشن کلاسیک منتشر کرده است. تیزر جدید «شیر شاه: ماجراجویی موفاسا» منتشر شد؛ تریلر کامل فردا می‌آید این تیزر که نگاهی اجمالی به زندگی موفاسا در دوران جوانی و چالش‌هایی که او با آن‌ها روبرو

به گزارش بازیگر 360 ، در یک خبر هیجان‌انگیز برای طرفداران شیر شاه، دیزنی تیزر جدیدی از فیلم پیش‌درآمد این انیمیشن کلاسیک منتشر کرده است.

تیزر جدید «شیر شاه: ماجراجویی موفاسا» منتشر شد؛ تریلر کامل فردا می‌آید

این تیزر که نگاهی اجمالی به زندگی موفاسا در دوران جوانی و چالش‌هایی که او با آن‌ها روبرو بوده، می‌دهد، طرفداران را برای تماشای تریلر کامل که قرار است فردا منتشر شود، بی‌صبرانه منتظر گذاشته است.

داستانی جدید در دنیای شیر شاه

فیلم «شیر شاه: ماجراجویی موفاسا» به دو دوره زمانی مختلف می‌پردازد. در یک بخش، شاهد داستان کیارا، تیمون، پومبا و رافیکی خواهیم بود که در مورد موفاسا و گذشته‌ی او صحبت می‌کنند. در بخش دیگر، ماجرای بزرگ شدن موفاسا و تبدیل شدن او به پادشاه را دنبال خواهیم کرد. در این قسمت، موفاسا به عنوان یک یتیم معرفی می‌شود که با شیر دیگری به نام تاکا آشنا می‌شود و این آشنایی مسیر زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد.

تیمی از هنرمندان بااستعداد

کارگردانی این فیلم بر عهده بری جنکینز، کارگردان برنده‌ی اسکار فیلم‌های «مهتاب» و «اگر خیابان بیل می‌توانست صحبت کند»، گذاشته شده است. همچنین، جف نیثنسن، نویسنده فیلمنامه‌ی فیلم انیمیشنی شیر شاه، برای نوشتن فیلمنامه‌ی این فیلم بازگشته است.

صداپیشگانی آشنا و جدید

در این فیلم، شاهد حضور صداپیشگان شناخته‌شده‌ای همچون آرون پیرس در نقش موفاسا، کلوین هریسون جونیور در نقش اسکار، سث روگن در نقش پومبا، بیلی ایکنر در نقش تیمون و جان کانی در نقش رافیکی خواهیم بود. همچنین، دونالد گلاور نیز که در فیلم انیمیشنی شیر شاه ۲۰۱۹ صداپیشگی سیمبا را بر عهده داشت، در این فیلم نیز حضور خواهد داشت.

تاریخ اکران

فیلم «شیر شاه: ماجراجویی موفاسا» قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) اکران شود.

تیزر جدید «شیر شاه: ماجراجویی موفاسا» نشان می‌دهد که این فیلم قرار است به یکی از پربیننده‌ترین انیمیشن‌های سال آینده تبدیل شود. داستان جذاب، تیم سازنده‌ی قوی و صداپیشگان حرفه‌ای، همگی دست به دست هم داده‌اند تا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای مخاطبان رقم بزنند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn