کد خبر : 51511
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۵:۳۵

هدیه ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول به مشترکان با تمدید ۳ماهه | فعالسازی از طریق سامانه www.mci.ir

هدیه ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول به مشترکان با تمدید ۳ماهه | فعالسازی از طریق سامانه www.mci.ir

به گزارش . ساناپرس، از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور شرایط جدید شرکت در قرعه کشی بسته های نامحدود «مکالمه» و «اینترنت» یک ساله مختص مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول را اعلام کرد. مشترکان دائمی و اعتباری که از امروز تا پایان آبان ۱۴۰۳ اقدام به

به گزارش ساناپرس، از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور شرایط جدید شرکت در قرعه کشی بسته های نامحدود «مکالمه» و «اینترنت» یک ساله مختص مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول را اعلام کرد.

مشترکان دائمی و اعتباری که از امروز تا پایان آبان ۱۴۰۳ اقدام به فعالسازی سیمکارت های خود کنند، واجد شرایط شرکت در قرعه کشی ۱۰ هزار بسته مکالمه و اینترنت رویایی می شوند.

بسته هدیه مکالمه نامحدود یک ساله صرفا مربوط به مکالمات داخل شبکه اپراتور اول ارتباطی می شود و قابلیت فعال شدن به صورت همزمان با سایر بسته های مکالمه و ترکیبی را هم دارد.

شرایط بسته هدیه اینترنت نیز مشابه بسته قبلی است، با این تفاوت که در طول یک سال به صورت ماهانه تمدید می شود و سیاست مصرف منصفانه با محدویت برای مصارف بالاتر از ۱۰۰ گیگابایت در ماه نیز بر آن اعمال می شود.

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول که تمایل به شرکت در این قرعه کشی دارند، کافی است سیمکارت خود را از طریق برقراری ارتباط و یا خرید بسته فعال کنند و متقاضیان خرید سیمکارت هم می توانند از طریق نشانی www.mci.ir/-۳URIES۳ اقدام کنند.

لازم به ذکر است به محض برنده شدن مشترکان، پیامکی با مضمون «برنده شدن بسته های رویایی» برای آنان ارسال خواهد شد.

منبع:اندیشه معاصر

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn