کد خبر : 51655
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۶

تاریخ واریز یارانه نقدی مرداد با تغییرات/ جدول

تاریخ واریز یارانه نقدی مرداد با تغییرات/ جدول

به گزارش ساناپرس، همچنین با اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خردادماه سال گذشته و به منظور حمایت از خانوارهای کم درآمد، اعتبار یارانه مددجویان کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در صورت خرید اعتباری بیش از ۷۰ درصد مبلغ یارانه، ۲۰ درصد افزایش یافته است. بنا بر اعلام سازمان هدفمندی

به گزارش ساناپرس، همچنین با اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خردادماه سال گذشته و به منظور حمایت از خانوارهای کم درآمد، اعتبار یارانه مددجویان کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در صورت خرید اعتباری بیش از ۷۰ درصد مبلغ یارانه، ۲۰ درصد افزایش یافته است.

بنا بر اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، یکصد و شصت و دومین مرحله از یارانه نقدی [۳۰۰ – ۴۰۰ هزار تومانی] مربوط به مردادماه ، همراه با افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور در دو مرحله به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

همچنین با اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خردادماه سال گذشته و به منظور حمایت از خانوارهای کم درآمد، اعتبار یارانه مددجویان کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در صورت خرید اعتباری بیش از ۷۰ درصد مبلغ یارانه، ۲۰ درصد افزایش یافته است.یارانه
+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

صیدمحمدآبادیان فرزند عبدالمجید یکشنبه , 21 مرداد 1403 - 12:22

مستمری کميته امداد امام خمینی قرار بود در بیستم هر ماه واريز شود امروز بعد ازظهر بیست یکم می‌باشد اما هنوز واريز نشده‌ است.

arv دوشنبه , 22 مرداد 1403 - 14:27

با احترام ‌
واقعا بعضی از مسئولان محترم فکر نمیکنید که بعضی از ما مردم کارمان به جایی رسیده که دلمان بهمین یارانه خوش شده که هر لحظه ، ثانیه شماری میکنیم تا وقتش فرا برسد تا بتوانیم آنرا برداشت نموده و مشکلاتمان را حل نماییم.؟
پس خواهشاً سروقت و ساعت و ثانیه ای که قولش را داده و می‌دهید ، واریز کنید.ممنون.

یوسف رسولی چهارشنبه , 24 مرداد 1403 - 11:00

سلام امروز24 چراهنوز مستمری بهزیستی مارونریختن اول خدابعد چشممون به همین مستمریه هنوزنتونستم داروها بگیرم 😔

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn