کد خبر : 51699
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴

ضربه مهلک هکرها به ترامپ

ضربه مهلک هکرها به ترامپ

کیوسک آنلاین تیتر کوتاه / ۲۹۲ در بخش کیوسک آنلاین هر روز نگاهی گذرا و کوتاه به صفحه نخست مهم‌ترین روزنامه‌های اقتصادی و بعضا غیراقتصادی در سراسر جهان داریم. به گزارش تیتر کوتاه-خبرگزاری سی ان ان (CNN) در تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۲۴ (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) در بخش سیاسی به گزارش اخبار زیر پرداخت: کمپین

کیوسک آنلاین تیتر کوتاه / ۲۹۲

در بخش کیوسک آنلاین هر روز نگاهی گذرا و کوتاه به صفحه نخست مهم‌ترین روزنامه‌های اقتصادی و بعضا غیراقتصادی در سراسر جهان داریم.

ضربه مهلک هکرها به ترامپ


به گزارش تیتر کوتاه-خبرگزاری سی ان ان (CNN) در تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۲۴ (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) در بخش سیاسی به گزارش اخبار زیر پرداخت:

  • کمپین انتخاباتی ترامپ هک شد

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین امریکا روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که هک شده است. روزنامه پولیتیکو اوایل روز شنبه گزارش داد که ایمیل هایی از یک حساب کاربری ناشناس دریافت کرده است که حاوی اسنادی از داخل عملیات تبلیغاتی ترامپ است. استیون چونگ، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه‌ای به سی‌ان‌ان گفت: این اسناد به‌طور غیرقانونی از منابع خارجی ستیزه جو با ایالات متحده به‌دست آمده‌اند تا در انتخابات ۲۰۲۴ مداخله کنند و در روند دموکراسی ما هرج‌ومرج ایجاد کنند.

  • اعتراف اوکراین درباره حمله به روسیه

 زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، برای نخستین بار اذعان کرد که ارتش او در حال انجام یک حمله در داخل منطقه کورسک غربی روسیه است. زلنسکی در سخنرانی شبانه تلویزیونی خود در روز شنبه گفت که ارتش اوکراین جنگ را “به سمت قلمرو متجاوز روسیه” پیش می‌برد. این اتفاق پنج روز پس از آغاز عملیات اوکراین رخ می‌دهد که روسیه را غافلگیر کرده و باعث تخلیه گسترده در دو طرف مرز شده است.

 

خبرگزاری رویترز (Reuters) نیز در بخش سیاسی اعلام کرد:

  • آمریکا خواستار تحریم مقامات بنگلادش شد

برخی از قانونگذاران در کنگره ایالات متحده خواستار تحریم مقامات بنگلادشی تحت رهبری شیخ حسینه شده‌اند که اخیراً از سمت نخست وزیری کناره گیری کرده و گریختند، در حالی که دولت ایالات متحده رسماً از انتصاب یک دولت موقت جدید در آنجا استقبال کرده است. دولت موقت به رهبری محمد یونس، برنده جایزه صلح نوبل، روز پنجشنبه با هدف برگزاری انتخابات در این کشور آسیایی سوگند یاد کرد.

  • بالن‌های زباله بر فراز آسمان کره جنوبی

ارتش کره جنوبی می‌گوید کره شمالی دوباره بالن هایی را به پرواز در می‌آورد که احتمالاً زباله‌ها را به سمت جنوب حمل می‌کند، که در بحبوحه تنش‌های فزاینده بین رقبای تقسیم شده در جنگ، به شدت جنگ روانی عجیب و غریب می‌افزاید. رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی روز شنبه گفت که بادها می‌توانند بالن‌ها را به مناطقی از شمال سئول، پایتخت کره جنوبی منتقل کنند. شهرداری سئول و دولت استان گیونگگی با صدور هشدارهای متنی از شهروندان خواستند که مراقب اشیایی که از آسمان می‌افتند باشند و در صورت مشاهده بالون به ارتش یا پلیس گزارش دهند.

 

روزنامه نیویورک تایمز (The New York Times) همچنین در بخش سیاسی و اقتصادی به گزارش موارد زیر پرداخت:

  • موشک چینی دردسر درست کرد

تحلیلگران روز جمعه (۹ اوت) گفتند که یک موشک چینی که این هفته در فضا شکسته شد، بیش از ۷۰۰ قطعه زباله ایجاد کرد و بیش از ۱۰۰۰ ماهواره و سایر اشیاء را در منطقه پرترافیک مدار زمین در معرض برخوردهای خطرناک قرار داد. فناوری ماهواره‌ای اسپیس کام شانگهای (SSST) که متعلق به دولت چین است، روز سه شنبه ۱۸ ماهواره اینترنتی را به عنوان مجموعه افتتاحیه یک شبکه ارتباطی که صورت فلکی عظیم استارلینک اسپیس ایکس را به چالش می‌کشد، به مدار زمین پرتاب کرد.

  • نگرانی آمریکا از اقدامات اسرائیل

کاخ سفید اعلام کرد که در مورد حمله هوایی اسرائیل به یک مدرسه شهر غزه در روز شنبه (۱۰ اوت) که به گفته مقامات محلی دفاع مدنی منجر به کشته شدن حدود ۱۰۰ نفر شد، عمیقا نگران است. محوطه این مدرسه در غزه محل اسکان خانواده‌های آواره فلسطینی بود. سرویس اضطراری غیرنظامی غزه که دارای سابقه معتبری در مورد تعداد تلفات است، گفت که حدود ۱۰۰ نفر در حمله روز شنبه کشته شدند.





منبع:+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn