کد خبر : 51926
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰

برادران سارق شاهرودی و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت

برادران سارق شاهرودی و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت

به گزارش خبرنگار انتظامی ایونا به نقل از حادثه 24، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری دو سارق سیم و کابل برق بلوک مسکن ملی با کشف ۲۰ فقره سرقت خبر داد. سرهنگ علیرضا شائینی ۲۶ خردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۲ بسیج شهرستان شاهرود حین گشت زنی هدفمند به یک بلوک

به گزارش خبرنگار انتظامی ایونا به نقل از حادثه 24، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری دو سارق سیم و کابل برق بلوک مسکن ملی با کشف ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ علیرضا شائینی ۲۶ خردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۲ بسیج شهرستان شاهرود حین گشت زنی هدفمند به یک بلوک ساختمانی مسکن ملی که دچار تاریکی شده بود مشکوک و برای بررسی موضوع به محل مراجعه کردند. به گفته وی، پس از بررسی دقیق محل، پلیس متوجه حضور سارقانی که اقدام به سرقت کابل های برق ساختمان کرده بودند، شدند و بلافاصله برای دستگیری متهمان اقدام کرده و آنان را به مقر انتظامی دلالت دادند.

سرهنگ شائینی با اشاره به کشف مقدار زیادی اموال سرقتی از خودرو سارقان تصریح کرد: متهمان که دو برادر سارق سابقه‌دار بودند در تحقیقات فنی به عمل آمده به ۲۰ فقره سرقت سیم و تجهیزات انتقال برق ساختمانی در شهرستان شاهرود اعتراف کردند.

شائینی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مواجه شدن با قطع برق مخصوصاً در ساعات پایانی شب و یا مشاهده افراد مشکوک و ناشناس، موضوع را در اسرع وقت از طریق تماسبا تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn