کد خبر : 52307
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۲

دواین جانسون در سال 2026 با فیلم جدیدی بازمی‌گردد

دواین جانسون در سال 2026 با فیلم جدیدی بازمی‌گردد

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم که توسط کمپانی دیزنی و شرکت تولید خود جانسون، Seven Bucks Productions، ساخته خواهد شد، قرار است هیجان و جذابیت مسابقات کامیون‌های هیولا را برای مخاطبان سینما به ارمغان بیاورد. دواین جانسون با فیلمی جدید به دنیای مسابقات Monster Jam می‌آید جانسون در این باره گفت: “ما در

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم که توسط کمپانی دیزنی و شرکت تولید خود جانسون، Seven Bucks Productions، ساخته خواهد شد، قرار است هیجان و جذابیت مسابقات کامیون‌های هیولا را برای مخاطبان سینما به ارمغان بیاورد.

دواین جانسون با فیلمی جدید به دنیای مسابقات Monster Jam می‌آید

جانسون در این باره گفت: “ما در تلاشیم تا یک تجربه سینمایی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده برای خانواده‌ها در سراسر جهان خلق کنیم. این فیلم نگاهی متفاوت به مسابقات Monster Jam خواهد داشت و مخاطبان را به دنیای پرشور این کامیون‌های غول‌پیکر و رانندگان حرفه‌ای آن‌ها خواهد برد.”

با توجه به محبوبیت روزافزون مسابقات Monster Jam، انتظار می‌رود این فیلم نیز با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شود. این نخستین همکاری جانسون با دیزنی در زمینه تولید فیلمی با محوریت مسابقات اتومبیل‌رانی نیست. پیش از این، او در فیلم‌های اکشن ماجراجویی مانند Jungle Cruise نیز با این کمپانی همکاری کرده بود.

در حال حاضر جزئیات بیشتری از این پروژه منتشر نشده است و تاریخ دقیق اکران آن نیز مشخص نیست. اما با توجه به سابقه همکاری موفقیت‌آمیز جانسون با دیزنی، می‌توان انتظار داشت که این فیلم نیز به یکی از آثار پرفروش سال‌های آینده تبدیل شود.

گفتنی است که دواین جانسون علاوه بر این پروژه، در فیلم لایو اکشن انیمیشن Moana نیز ایفای نقش خواهد کرد. این فیلم که قرار است در سال 2026 اکران شود، داستان جذاب موانا و مائویی را با جلوه‌های ویژه خیره‌کننده به تصویر خواهد کشید.

با توجه به این اخبار، به نظر می‌رسد که طرفداران دواین جانسون در سال‌های آینده شاهد حضور پررنگ او در دنیای سینما باشند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn