کد خبر : 52360
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱

رضا یزدانی با ترانه «مسلخ» به «زنی با ارابه چوبی» جان بخشید

رضا یزدانی با ترانه «مسلخ» به «زنی با ارابه چوبی» جان بخشید

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «زنی با ارابه چوبی» به کارگردانی خداداد جلالی، با کسب ۷ نامزدی در جشنواره بین‌المللی «LOVE» آمریکا، همچنان درخشش خود را ادامه می‌دهد. رونمایی از ویدئو کلیپ «مسلخ»؛ ترانه فیلم سینمایی «زنی با ارابه چوبی» در این رویداد بین‌المللی که هدف آن نمایش آثار برتر و ترویج عشق

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «زنی با ارابه چوبی» به کارگردانی خداداد جلالی، با کسب ۷ نامزدی در جشنواره بین‌المللی «LOVE» آمریکا، همچنان درخشش خود را ادامه می‌دهد.

رونمایی از ویدئو کلیپ «مسلخ»؛ ترانه فیلم سینمایی «زنی با ارابه چوبی»

در این رویداد بین‌المللی که هدف آن نمایش آثار برتر و ترویج عشق از طریق سینما است، فیلم «زنی با ارابه چوبی» در بخش‌های مختلفی از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر مرد و زن، بهترین فیلمبرداری و بهترین موسیقی متن نامزد دریافت جایزه شده است.

همزمان با این موفقیت، ویدئو کلیپ ترانه «مسلخ» با صدای رضا یزدانی و به آهنگسازی میلاد بابایی، به عنوان یکی از قطعات اصلی فیلم رونمایی شد. این ویدئو که توسط شهیار کبیری ساخته شده است، بر زیبایی‌های بصری فیلم و عمق احساسات شخصیت‌ها تأکید دارد.

خداداد جلالی، کارگردان و نویسنده این فیلم، پیش از این نیز با آثار شاخصی همچون «سوگ سایه‌ها» و «بچه‌ای با جوراب قرمز» در جشنواره‌های بین‌المللی خوش درخشیده بود.

«زنی با ارابه چوبی» با بازی محمدرضا فروتن، سمانه نصری و پوریا پورسرخ، اثری است که به عمق روابط انسانی و جستجوی معنا در زندگی می‌پردازد. پخش بین‌المللی این فیلم بر عهده استودیو فیلمچی است و مراسم اهدای جوایز جشنواره «LOVE» در ماه سپتامبر در ایالات متحده برگزار خواهد شد.

عوامل اصلی فیلم:

  • تهیه‌کننده: محمد حسن نجم
  • کارگردان و نویسنده: خداداد جلالی
  • بازیگران: محمدرضا فروتن، سمانه نصری، پوریا پورسرخ، حسین سلیمانی، فریبا متخصص، قاسم زارع، زنده‌یاد فرشاد کلباسی، بهار داورزنی، مهری ال‌آقا، بهشته آلیان، نیوشا ضرابی
  • مدیر فیلمبرداری: شاهین توفان
  • موسیقی: داریوش تقی پور، خواننده: رضا یزدانی
  • ترانه: مهدی ایوبی، آهنگ و تنظیم: میلاد بابایی، ویدئو: شهیار کبیری

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn