کد خبر : 52514
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۶:۱۵

داور به پتریاشویلی ارفاق کرد

داور به پتریاشویلی ارفاق کرد

به گزارش رکنا ، فینال جنجالی وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد در حالی با شکست امیرحسین زارع و قهرمانی گنو پتریاشویلی گرجستانی به پایان رسید که برخی اتفاقات در حین کشتی و بعد از آن با اعتراض علاقه‌مندان به کشتی در ایران همراه بود. پتریاشویلی از ابتدای کشتی ضرباتی را به صورت امیرحسین زارع وارد

به گزارش رکنا ، فینال جنجالی وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد در حالی با شکست امیرحسین زارع و قهرمانی گنو پتریاشویلی گرجستانی به پایان رسید که برخی اتفاقات در حین کشتی و بعد از آن با اعتراض علاقه‌مندان به کشتی در ایران همراه بود.

پتریاشویلی از ابتدای کشتی ضرباتی را به صورت امیرحسین زارع وارد می‌کرد که داوران فقط به او تذکر دادند. از سوی دیگر کشتی گیر گرجستانی در تایم دوم وقتی که نفس کم می‌آورد، به بهانه مصدومیت روی تشک می‌نشست و باز هم داوران با او برخوردی نکردند. در نهایت هم بعد از قهرمانی پتریاشویلی کری خوانی عجیبی را مقابل چشمان زارع داشت.

امیرحسین زارع بعد از پایان کشتی فینال در خصوص شکست خود گفت: متاسفانه با وجودی تلاشی که کردم و تا لحظه آخر از جان مایه گذاشتم، نتوانستم نتیجه‌ای که می‌خواستم را به دست بیاورم. از تمام کسانی که برایم زحمت کشیدند، عذرخواهی می‌کنم. از کادرفنی تیم ملی و علیرضا دبیر که زندگی‌اش را در این مدت گذاشت تا من، حسن یزدانی و رحمان عموزاد خوشرنگترین مدال‌ها را بگیریم، عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم رحمان طلا بگیرد. حکمت اینطور بود و نشد. نتوانستم آنطور که می‌خواهم کشتی بگیرم و کشتی از دستم در رفت.

وی درباره اینکه قبلا چند بار پتریاشویلی را شکست داده بود، عنوان کرد: همه شاهد بودند و کارشناسان می‌توانند شهادت دهند. خیلی داشت به حریف در کشتی ارفاق می‌شد، به طوری که دو یا سه بار به او اخطار و به من پوئن ندادند. البته من هم خوب کشتی نگرفتم، اما تیم داوری به حریف کمک کردند و این از همه بیشتر مرا ناراحت می‌کند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn