کد خبر : 52812
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱

۸ ورودی و ۱۲ خروجی!

۸ ورودی و ۱۲ خروجی!

روزنامه گل: نقل و انتقالات استقلال تقریبا پایان یافته به نظر می رسد و بعید است که در ادامه بازیکن جدیدی به لیست اصلی و بزرگسالان آبی پوشان وارد شود. نقل و انتقالات استقلال تقریبا پایان یافته به نظر می رسد و بعید است که در ادامه بازیکن جدیدی به لیست اصلی و بزرگسالان آبی

روزنامه گل: نقل و انتقالات استقلال تقریبا پایان یافته به نظر می رسد و بعید است که در ادامه بازیکن جدیدی به لیست اصلی و بزرگسالان آبی پوشان وارد شود.

لیست ورود و خروج استقلال از منظر ارقام: ۸ ورودی و ۱۲ خروجی!

نقل و انتقالات استقلال تقریبا پایان یافته به نظر می رسد و بعید است که در ادامه بازیکن جدیدی به لیست اصلی و بزرگسالان آبی پوشان وارد شود. استقلال زیر نظر جواد نکونام در مجموع 8 خرید جدید انجام داد و 12 خروجی داشت. آلمدین زیلیکیچ، محمدحسین اسلامی، رامین رضاییان، میلاد زکی پور، علیرضا کوشکی، سامان فلاح، دیدیه اندونگ و در نهایت گائل کاکوتا خرید های استقلال هستند. درنقطه مقابل صالح حردانی، رضا میرزایی، کوین یامگا، پیمان بابایی، محمدحسین زواری، امید حامدی فر، امیرعلی صادقی، جعفر سلمانی، میلاد فخرالدینی، منتظر محمد و محمدحسین مرادمند و یرانجام مهدی مهدی پور نفراتی هستند که جدا شدند و در فصل جدید استقلال را همراهی نخواهند کرد. البته یامگا که قرارداد دارد و مهدی پور که قراردادش احتمالا تمدید خواهد شد به دلیل مصدومیت دست کم تا نیم فصل از لیست کنار گذاشته شده اند و همچنان بازیکن باشگاه استقلال محسوب می شوند. احتمال دارد این دونفر یا یکی از آنها در صورت برطرف شدن مصدومیت و رسیدن به آمادگی لازم آنهم در صورت نیاز آبی ها در نیم فصل وارد لیست شوند.

 

البته منتظر محمد هافبک عراقی و محمدحسین مرادمند همچنان تحت قرارداد باشگاه استقلال هستند، اما نام آنها در لیست خروج قرار گرفته و قطعا فصل آینده در جمع آبی پوشان حضور نخواهند داشت.

 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn