کد خبر : 52887
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

سفیدبرفی به پرده‌های سینما بازمی‌گردد؛ اولین تریلر فیلم منتشر شد

سفیدبرفی به پرده‌های سینما بازمی‌گردد؛ اولین تریلر فیلم منتشر شد

به گزارش بازیگر 360 ، دیزنی با انتشار اولین تریلر رسمی فیلم لایو اکشن “سفیدبرفی”، موجی از هیجان را در میان طرفداران سینما ایجاد کرده است. این فیلم که اقتباسی از انیمیشن کلاسیک دیزنی است، قرار است در تاریخ 1 فروردین 1404 اکران شود. تریلر فیلم سفیدبرفی منتشر شد در این فیلم، ریچل زگلر در

به گزارش بازیگر 360 ، دیزنی با انتشار اولین تریلر رسمی فیلم لایو اکشن “سفیدبرفی”، موجی از هیجان را در میان طرفداران سینما ایجاد کرده است. این فیلم که اقتباسی از انیمیشن کلاسیک دیزنی است، قرار است در تاریخ 1 فروردین 1404 اکران شود.

تریلر فیلم سفیدبرفی منتشر شد

در این فیلم، ریچل زگلر در نقش سفیدبرفی، گل گدوت در نقش ملکه بدجنس و اندرو برنپ در نقش جاناتان به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین، مارتین کلبا صداپیشگی شخصیت محبوب گرامپی را بر عهده خواهد داشت.

داستان این فیلم، ماجراجویی جادویی سفیدبرفی و هفت کوتوله دوست‌داشتنی را به تصویر می‌کشد. به گفته سازندگان، این نسخه از سفیدبرفی، نسبت به انیمیشن اصلی، از نظر داستان و موسیقی غنی‌تر خواهد بود.

پوستر فیلم سفیدبرفی منتشر شد

بنج پاسک و جاستین پاول، آهنگسازان نام‌آشنای هالیوود، مسئولیت ساخت موسیقی متن این فیلم را بر عهده دارند. این دو هنرمند پیش از این در آثاری همچون “لالالند” و ” بزرگ‌ترین شومن” با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

فیلم “سفیدبرفی” تنها یکی از پروژه‌های بزرگ دیزنی برای بازسازی لایو اکشن آثار کلاسیک خود است. در آینده نزدیک، شاهد اکران فیلم‌های دیگری بر اساس انیمیشن‌های محبوب مانند “موانا”، “هرکول”، “لیلو و استیچ” و “بامبی” خواهیم بود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn