کد خبر : 52905
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶

بارسلونا شماره 10 را برای این ستاره نگه می دارد؟

بارسلونا شماره 10 را برای این ستاره نگه می دارد؟

ویدیویی از ویلیامز منتشر شد که در آن از اشتیاقش برای شروع فصل جدید در پیراهن اتلتیک صحبت می‌کند، اما برخی منابع خبری گفتند که او دلش می‌خواهد به بارسلونا نقل مکان کند. بارسلونا مدتهاست که به شدت برای جذب این ستاره تلاش می‌کند و اینطور که به نظر می‌رسد هنوز از آمدن او ناامید

ویدیویی از ویلیامز منتشر شد که در آن از اشتیاقش برای شروع فصل جدید در پیراهن اتلتیک صحبت می‌کند، اما برخی منابع خبری گفتند که او دلش می‌خواهد به بارسلونا نقل مکان کند. بارسلونا مدتهاست که به شدت برای جذب این ستاره تلاش می‌کند و اینطور که به نظر می‌رسد هنوز از آمدن او ناامید نشده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ اتلتیک هرکاری برای نگه داشتن ویلیامز در باشگاه انجام می‌دهد و پیراهن شماره ۱۰ تیم را که بعد از رفتن ایکر مونیاین خالی مانده بود به او داد، و پیراهن شماره ۱۱ به آلوارو دیالو رسید. ویلیامز بعد از به دست آوردن این پیراهن به رسانه باشگاه گفت: «حقیقتا بسیار مفتخرم که می‌توانم این شماره را بپوشم و مانند او (مونیاین) تاریخ‌ساز شوم.»

این بازیکن ۲۲ ساله در تور پیش‌فصل اتلتیک ظاهر نشد، اما آنها اولین بازی خود در لیگ را روز پنجشنبه مقابل ختافه برگزار می‌کنند و احتمالا ویلیامز نیز در طول مسابقه به میدان خواهد رفت.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn