کد خبر : 52921
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹

عموهای فیتیله‌ای به تلویزیون برمی‌گردند!

عموهای فیتیله‌ای به تلویزیون برمی‌گردند!

به گزارش بازیگر 360 ، علی فروتن از تولید فصل سوم مجموعه محبوب کودک و نوجوان «دوقلوها در شهر پنج ستاره» خبر داد. این مجموعه که پیش از این دو فصل موفق را پشت سر گذاشته، با دکورهای فانتزی و قصه‌ای جذاب به دنیای کودکان بازمی‌گردد. بازگشت محبوب‌ترین عموها به تلویزیون؛ فصل جدید «دوقلوها» در

به گزارش بازیگر 360 ، علی فروتن از تولید فصل سوم مجموعه محبوب کودک و نوجوان «دوقلوها در شهر پنج ستاره» خبر داد. این مجموعه که پیش از این دو فصل موفق را پشت سر گذاشته، با دکورهای فانتزی و قصه‌ای جذاب به دنیای کودکان بازمی‌گردد.

بازگشت محبوب‌ترین عموها به تلویزیون؛ فصل جدید «دوقلوها» در راه است

در این فصل جدید، دوقلوها به یک ناکجاآباد فانتزی سفر می‌کنند و در هر قسمت میزبان ۲۵ کودک هستند که کارهای خوبی انجام داده‌اند. علی فروتن، حمید گلی و علی مسلمی به عنوان بازیگران اصلی این مجموعه، مجدداً با هم همکاری خواهند کرد.

این مجموعه با دکورهای بسیار بزرگ و پیچیده و با سرمایه‌گذاری قابل توجهی در حال تولید است. جمشید بیات به عنوان کارگردان و مهدی بصیری به عنوان تهیه‌کننده این پروژه را بر عهده دارند.

علی فروتن در این باره گفت: «در حوزه کودک، همه مثل ما شانس نمی‌آورند. ما با تلاش و پشتکار توانستیم به اینجا برسیم. تلویزیون هم نقش مهمی در دیده شدن ما داشت.»

وی همچنین به اهمیت معرفی تئاتر کودک در تلویزیون اشاره کرد و گفت: «بسیاری از بازیگران تئاتر کودک با وجود توانایی بالا، شناخته شده نیستند. تلویزیون باید به تئاتر کودک بیشتر بها دهد.»

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn