کد خبر : 53043
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹

طرز تهیه مرغ با چیپس خرد شده تند و تیز

طرز تهیه مرغ با چیپس خرد شده تند و تیز

به گزارش پارسینه پلاس، مرغ سوخاری انواع و اقسام بسیار مختلفی دارد و شما می توانید این مرغ را این بار با چیپس خرد شده با طعم دلخواه تهیه کنید. این مرغ فوق العاده ترد و خوشمزه مزه است و می توانید برای سرخ کردن از تابه یا سرخ کن های رژیمی استفاده کنید تا

به گزارش پارسینه پلاس، مرغ سوخاری انواع و اقسام بسیار مختلفی دارد و شما می توانید این مرغ را این بار با چیپس خرد شده با طعم دلخواه تهیه کنید. این مرغ فوق العاده ترد و خوشمزه مزه است و می توانید برای سرخ کردن از تابه یا سرخ کن های رژیمی استفاده کنید تا کالری کمتری داشته باشد ولی اگر می خواهید داخل روغن سرخ کنید بهتر است از روغن سرخ کردنی استفاده کنید تا تردتر شود. شما می توانید از مرغ خرد شده یا فیله استفاده کنید و این غذای فست فودی را به همراه سس دلخواه و سیب زمینی سرخ کرده برای شام تهیه کنید.

مواد لازم

سینه یا فیله مرغ ۱ عدد
چیپس تند و تیز ۱ بسته
روغن زیتون ۱ ق غذا خوری
نمک، فلفل سیاه، ادویه مرغ، پولبیبر، زردچوبه به مقدار لازم

مرحله اول: آماده سازی مرغ

ابتدا باید سینه یا فیله مرغ را برش بزنید و بدون استخوان کنید، شما می توانید مرغ را به صورت مکعبی یا درازی برش بزنید، بهتر است برای این که خوب مغز پخت شود بهتر است برش های یک اندازه ریز بزنید.

مرحله دوم: مرینت کردن

در ادامه برای مزه دار کردن مرغ باید مرغ های خرد شده را داخل یک کاسه بریزید و با ادویه های گفته شده و روغن زیتون خوب مخلوط کنید و هم بزنید، برای تهیه این مرغ دیگر نیاز نیست زمانی برای مرینت کردن یا مزه دار کردن مرغ بگذارید و می توانید بلافاصله این مرغ را تهیه کنید.

مرحله سوم: آماده سازی چیپس

در ادامه باید چیپس تند یا مزه دلخواه خود را داخل کاسه بریزید و با دست یک گوشتکوب دستی بکوبید تا له شود نیاز نیست خیلی پودری و خرد شده و بهتر است تکه های درشتی داشته باشد و بعد مرغ های مزه دار شده را داخل چیپس خرد شده بغلطانید به طوری که همه مرغ را کاور کنید.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn