کد خبر : 53139
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲

برترین های جام بولینگ رسانه مشخص شدند

برترین های جام بولینگ رسانه مشخص شدند

به گزارش گروه ورزشی حیات و به نقل از روابط عمومی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران، مسابقات بولینگ جام رسانه با حضور خبرنگاران و عکاسان ورزشی امروز یکشنبه ۲۱ مرداد در دو بخش آقایان و بانوان در بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. در این دوره از مسابقات امین صانعی از خبرگزاری ایرنا در

به گزارش گروه ورزشی حیات و به نقل از روابط عمومی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران، مسابقات بولینگ جام رسانه با حضور خبرنگاران و عکاسان ورزشی امروز یکشنبه ۲۱ مرداد در دو بخش آقایان و بانوان در بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

در این دوره از مسابقات امین صانعی از خبرگزاری ایرنا در بخش آقایان و  نیوشا مراد بخش از شوت  در بخش بانوان مقام نخست را از آن خود کردند.

همچنین سیامک خاجی از فرهیختگان ،مرتضی ظهیری از تسنیم در بخش آقایان ، نگین نگینی از سازمان صداو سیما و سارا افشار از خبرگزاری برنا در بخش بانوان به ترتیب دوم و سوم شدند.

گفتنی است این دوره از مسابقات با حضور نزدیک به ۶۰ خبرنگار ورزشی و عکاس به همت هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران،انجمن نویسندگان خبرنگاران و عکاسان ورزشی و فدراسیون بولینگ و بیلیارد به مناسبت روز خبرنگار برگزار و در اختتامیه باحضور میثم تمیمی رییس هیات بولینگ و بیلیارد تهران و دکتر احمدی رییس انجمن نویسندگان خبرنگاران و عکاسان ورزشی  به ۳ نفر اول بانوان و آقایان هدایای نقدی اهدا شد.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn