کد خبر : 53157
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷

تازه ترین تصویر لو رفته از جوکر و هارلی کوئین در جوکر

تازه ترین تصویر لو رفته از جوکر و هارلی کوئین در جوکر

به گزارش بازیگر 360 ، در تصویری تازه منتشر شده از فیلم بسیار‌انتظار “جوکر: جنون مشترک”، شاهد تلاش مشترک آرتور فلک (جوکر) و هارلی کوئین برای فرار از تیمارستان آرکهام هستیم. این تصویر هیجان‌انگیز، نوید یک ماجراجویی جدید و پر از پیچیدگی را در دنیای تاریک و پیچیده‌ی این شخصیت‌های نمادین می‌دهد. جوکر و هارلی

به گزارش بازیگر 360 ، در تصویری تازه منتشر شده از فیلم بسیار‌انتظار “جوکر: جنون مشترک”، شاهد تلاش مشترک آرتور فلک (جوکر) و هارلی کوئین برای فرار از تیمارستان آرکهام هستیم. این تصویر هیجان‌انگیز، نوید یک ماجراجویی جدید و پر از پیچیدگی را در دنیای تاریک و پیچیده‌ی این شخصیت‌های نمادین می‌دهد.

جوکر و هارلی کوئین در تصویر جدید فیلم “جوکر: جنون مشترک”

با نزدیک شدن به تاریخ اکران، اخبار و تصاویر جدید از این فیلم به طور مداوم منتشر می‌شود. “جوکر: جنون مشترک” برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز در ماه سپتامبر به نمایش در خواهد آمد و سپس در تاریخ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

جوکر و هارلی کوئین در تصویر جدید فیلم "جوکر: جنون مشترک"

در این فیلم، واکین فینیکس بار دیگر نقش آرتور فلک/جوکر را ایفا می‌کند و لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین، شخصیت محبوب دنیای دی‌سی، به او ملحق می‌شود. علاوه بر این، ستارگانی همچون زاسی بیتس، کاترین کینر، برندن گلیسون و جیکوب لافلند نیز در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

تاد فیلیپس، کارگردان موفق فیلم اول “جوکر”، بار دیگر هدایت این پروژه را بر عهده داشته است. داستان این فیلم در بخشی از تیمارستان آرکهام جریان دارد و به نظر می‌رسد که رابطه پیچیده و پر از تنش بین جوکر و هارلی کوئین یکی از محورهای اصلی داستان خواهد بود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn