کد خبر : 53303
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴

محدوده‌های بافت‌های فرسوده در کشور مشخص شدند + فیلم

محدوده‌های بافت‌های فرسوده در کشور مشخص شدند + فیلم

محمد آیینی مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری ایران با بیان اینکه شرکت باز آفرینی شهری ایران نماینده تخصصی  دولت در مدیریت ونوسازی بافت‌های به شمار می‌رود، گفت: ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی  و نوسازی بافت‌های فرسوده در این حوزه از جمله فعالیت‌های این بخش به شمار می‌رود. وی ادامه داد: در دو سال و نیم اخیر

محمد آیینی مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری ایران با بیان اینکه شرکت باز آفرینی شهری ایران نماینده تخصصی  دولت در مدیریت ونوسازی بافت‌های به شمار می‌رود، گفت: ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی  و نوسازی بافت‌های فرسوده در این حوزه از جمله فعالیت‌های این بخش به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: در دو سال و نیم اخیر شتاب بخشی به نوسازی بافت‌های فرسوده  افزایش یافته است و ما شاهد نوسازی و بازسازی سقف‌های لرزان در این مناطق هستیم که اجرای آنها را گسترش و  توسعه داده‌ایم.

آیینی بیان کرد: شاخص‌های شهرداری و محدوده‌های نوسازی در محلات مصوب شده و محدوده‌های بافت‌های فرسوده و ناکارآمد به صورت کامل شناخته شده و با توجه اینکه محدوده‌های نوسازی مشخص شده است ساکنان بافت‌های فرسوده هم می‌توانند از طریق پیامک ۳۸۶۱۲ با ارسال کد پستی محدوده‌های بافت‌های فرسوده منطقه سکونت خود را مشخص کنند.

خبرنگار: محبوبه کباری

کد ویدیو

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn