کد خبر : 53994
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹

رضا علیپور به سیم آخر زد: من تنها رکورددار جهان هستم!

رضا علیپور به سیم آخر زد: من تنها رکورددار جهان هستم!

به گزارش ساناپرس،قهرمان سنگنورد ایران، آسیا و نفر چهارم المپیک پاریس گفت: به لطف پرودگار دوباره رکورد جهان را به ایران بازمی‌گردانیم.رضا علیپور، تنها نماینده سنگنوردی کشورمان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در اوج شایستگی و با وجود اینکه رکورد خود را ارتقاء بخشید، اما در نهایت چهارم شد و به مدال نرسید. او حالا پس

به گزارش ساناپرس،قهرمان سنگنورد ایران، آسیا و نفر چهارم المپیک پاریس گفت: به لطف پرودگار دوباره رکورد جهان را به ایران بازمی‌گردانیم.
رضا علیپور، تنها نماینده سنگنوردی کشورمان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در اوج شایستگی و با وجود اینکه رکورد خود را ارتقاء بخشید، اما در نهایت چهارم شد و به مدال نرسید.

او حالا پس از بازگشت به ایران دوباره انگیزه گرفته و تمرینات خود را برای مسابقات آینده آغاز کرده است.

قهرمان سنگنوردی ایران و آسیا در این خصوص در صفحه شخصی خود نوشت: «سال ۲۰۱۷ رکورد جهان را بعد از دو سال به نام ایران و به لطف پرودگار شکستم و تنها رکورددار هستم که چهار سال رکورد جهان در دستم بود.

آن زمان برای شکستن رکورد جهان تمام قانون و قواعد این رشته تغییر کرد. تمام قهرمانان تغییر کردند و سیستم استعدادیابی‌ها را تغییر دادم. برای کسی که تسلیم نمی‌شود دنیا تسلیم خواهد شد.سپاس از تمام مردم سرزمینم، به لطف پرودگار دوباره رکورد جهان را به ایران باز می‌گردانیم.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn