کد خبر : 54048
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳

سینمای وحشت دوباره جان می‌گیرد:جیمز وان، خالق “اره”، به سراغ “مخلوق لاگون” می‌رود

سینمای وحشت دوباره جان می‌گیرد:جیمز وان، خالق “اره”، به سراغ “مخلوق لاگون” می‌رود

به گزارش بازیگر 360 ، پس از گذشت هفت دهه، یکی از مشهورترین هیولاهای سینمای کلاسیک قرار است به پرده‌های سینما بازگردد. طبق گزارش‌های اخیر، جیمز وان، خالق دنیای وحشتناک “اره” و “احضار”، در حال مذاکره برای کارگردانی و تهیه‌کنندگی بازسازی جدید فیلم “مخلوق لاگون” است. بازگشت هیولای مرداب در هالیوود؛ جیمز وان به سراغ

به گزارش بازیگر 360 ، پس از گذشت هفت دهه، یکی از مشهورترین هیولاهای سینمای کلاسیک قرار است به پرده‌های سینما بازگردد. طبق گزارش‌های اخیر، جیمز وان، خالق دنیای وحشتناک “اره” و “احضار”، در حال مذاکره برای کارگردانی و تهیه‌کنندگی بازسازی جدید فیلم “مخلوق لاگون” است.

بازگشت هیولای مرداب در هالیوود؛ جیمز وان به سراغ “مخلوق لاگون” می‌رود

“مخلوق لاگون”، هیولای آبشش‌داری که در اعماق جنگل‌های آمازون زندگی می‌کند، از سال 1954 تاکنون طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. اگرچه چندین کارگردان مشهور مانند گیرمو دل تورو تلاش کرده‌اند تا داستان این هیولای افسانه‌ای را بازگو کنند، اما هیچکدام از این پروژه‌ها به مرحله تولید نرسید.

جیمز وان قصد دارد با رویکردی مدرن و واقع‌گرایانه به سراغ “مخلوق لاگون” برود و در عین حال به ریشه‌های کلاسیک این شخصیت احترام بگذارد. تمرکز اصلی این بازسازی بر ترس‌های درونی انسان و کاوش در رابطه پیچیده بین انسان و طبیعت خواهد بود.

با توجه به سابقه موفق جیمز وان در ژانر وحشت، انتظار می‌رود که این بازسازی یکی از پرهیجان‌ترین و ترسناک‌ترین فیلم‌های سال‌های اخیر باشد. طرفداران این ژانر و همچنین علاقه‌مندان به فیلم‌های کلاسیک هیولایی با اشتیاق منتظرند تا ببینند که جیمز وان چگونه به این میراث سینمایی جان تازه‌ای خواهد بخشید.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn