کد خبر : 54078
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶

بیرانوند 4 ماه محروم شد از بازی کردن و 20 میلیارد جریمه شد+جزییات

بیرانوند 4 ماه محروم شد از بازی کردن و 20 میلیارد جریمه شد+جزییات

به گزارش شمانیوز: فرهیختگان نوشت:این خبر غیر رسمی است؛ در کمیته تعیین وضعیت درباره مهم‌ترین سوال این پرونده یعنی قانونی بودن یا نبودن فسخ قرارداد بیرانوند  جمع بندی نهایی طبق مستندات و لوایح دفاعی ارائه شده انجام و فسخ  قرارداد غیرقانونی تشخیص داده شده است. به این ترتیب پیش بینی رای هم با بررسی متن


به گزارش شمانیوز: فرهیختگان نوشت:این خبر غیر رسمی است؛ در کمیته تعیین وضعیت درباره مهم‌ترین سوال این پرونده یعنی قانونی بودن یا نبودن فسخ قرارداد بیرانوند  جمع بندی نهایی طبق مستندات و لوایح دفاعی ارائه شده انجام و فسخ  قرارداد غیرقانونی تشخیص داده شده است.

به این ترتیب پیش بینی رای هم با بررسی متن قوانین انضباطی اصلا کار ساده‌ای نیست. علیرضا بیرانوند ۴ ماه محروم شده و کل مبلغ قرارداد باقی مانده سال آخر خود را به عنوان غرامت باید به پرسپولیس بپردازد که رقم آن حدود ۲۰ میلیارد تومان است.

هم‌چنین طبق شنیده‌ها موضوع محرومیت نقل و انتقالاتی و جریمه باشگاه تراکتور به خاطر اغوای بیرانوند منتفی است و این باشگاه با این اتهام محکوم نخواهد شد. با این حال باید منتظر اعلام رسمی رای پرونده از سوی فدراسیون فوتبال بمانیم.

 


منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn