کد خبر : 54159
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵

دستگیری ۱۴ نفر از اعضای شرکت هرمی در شهریار

دستگیری ۱۴ نفر از اعضای شرکت هرمی در شهریار

بازدید:۹۴ صد انلاین | رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: ۱۴ نفر از اعضای یک شرکت کلاهبرداری هرمی در شهریار دستگیر شدند و در بازرسی از محل مدارکی از قبیل کیس رایانه، لپ تاپ، جزوات و کتابچه‌های آموزشی کشف شد. به گزارش صد آنلاین،  سرهنگ فضل‌اله سواری پور با اشاره به انهدام باند

دستگیری ۱۴ نفر از اعضای شرکت هرمی در شهریار

بازدید:۹۴

صد انلاین | رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: ۱۴ نفر از اعضای یک شرکت کلاهبرداری هرمی در شهریار دستگیر شدند و در بازرسی از محل مدارکی از قبیل کیس رایانه، لپ تاپ، جزوات و کتابچه‌های آموزشی کشف شد.

به گزارش صد آنلاین،  سرهنگ فضل‌اله سواری پور با اشاره به انهدام باند شرکت هرمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر رفت وآمد مشکوک عده‌ای جوان در محله‌ای در شهر اندیشه، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

دستگیری ۱۴ نفر از اعضای شرکت هرمی در شهریار

وی افزود: پس از تحقیقات فنی پلیسی و با هماهنگی مقام قضائی، ماموران پلیس آگاهی وارد منزل مورد نظر شده و ۱۴ نفر از اعضای یک شرکت کلاهبرداری هرمی را دستگیر و در بازرسی از محل مدارکی از قبیل کیس رایانه، لپ تاپ، جزوات و کتابچه‌های آموزشی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: اغلب افراد دستگیر شده از جوانان بیکار در استان‌های مختلف بودند که از طریق آگهی کاریابی و مشاغل در دام کلاهبرداران گرفتار شده و از هر نفر به طور میانگین ۲۵۰ میلیون ریال اخذ شده بود.

سواری پور در پایان خاطرنشان کرد: ۴ نفر به عنوان اعضای اصلی این باند دستگیر و پس از تحقیقات و جمع آوری مستندات، متهمان به همراه پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهریار معرفی شدند.

ایرنا

 

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn