کد خبر : 54413
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۲

سرامیک غزال مرجع فروش ظروف سرامیکی به صورت آنلاین

سرامیک غزال مرجع فروش ظروف سرامیکی به صورت آنلاین

این ظروف با استفاده از سرامیک خاک رس ساخته می‌شوند. برای همین اغلب آنها عاری از مواد شیمیایی هستند و از این نظر کاملا ایمن و بهداشتی می‌باشند. ظروف سرامیکی را میتوان به صورت حضوری و یا غیر حضوری و آنلاین خریداری کرد. برای خرید ظروف سرامیکی به صورت آنلاین باید به سراغ مراکز معتبر

این ظروف با استفاده از سرامیک خاک رس ساخته می‌شوند. برای همین اغلب آنها عاری از مواد شیمیایی هستند و از این نظر کاملا ایمن و بهداشتی می‌باشند. ظروف سرامیکی را میتوان به صورت حضوری و یا غیر حضوری و آنلاین خریداری کرد. برای خرید ظروف سرامیکی به صورت آنلاین باید به سراغ مراکز معتبر رفته تا بتوان ظروف سرامیکی با کیفیتی را خریداری کرد. در ادامه مطلب در خصوص نحوه خرید آنلاین ظروف سرامیکی بیشتر صحبت می‌کنیم و با یکی از مراجع فروش آنلاین ظروف سرامیکی آشنا می‌شویم.

ظروف سرامیکی و دلایل محبوبیت آن

ظروف سرامیکی به ظروفی گفته می‌شود که با استفاده از سرامیک خاک رس ساخته می‌شوند. این ظروف در چندین مرحله از جمله شکل دادن، خشک کردن، حرارت دادن در کوره و در نهایت لعاب زدن به دست می‌آیند. برخی از ظروف سرامیکی از نوع دست‌ساز هستند و به طور کامل با دست و بدون دخالت هیچ دستگاهی ساخته می‌شوند. این ظروف به دلیل ساخت با مواد طبیعی، جهت پخت‌وپز و سرو غذاهای سرد و گرم بسیار ایده‌آل هستند و یک ترکیب ایمن و سالم برای بدن به حساب می‌آیند. همین موارد باعث شده تا بسیاری از خانم‌ها از این ظروف جهت آشپزی و سرو غذا استفاده نمایند.

انواع ظروف سرامیکی

در خصوص انواع ظروف سرامیکی باید اشاره کنیم که این ظروف از تنوع گسترده‌ای برخوردار هستند و در مدل‌ها، اشکال و رنگ و طرح‌های مختلف موجود می‌باشند. به طور کلی این ظروف را میتوان بر اساس کاربرد، روش ساخت، نوع لعاب، نحوه طراحی و غیره دسته‌بندی کرد. برخی از ظروف سرامیکی شکل دفرمه‌ای دارند و فاقد طرح خاصی می‌باشند. برخی از آنها هم به صورت گرد، مربع و مستطیل طراحی می‌شوند. تنوع این ظروف از نظر رنگ و طرح نیز بسیار بالا است. به گونه‌ای که ظروف سرامیکی را میتوان در انواع رنگ‌های شاد و طرح‌های فانتزی تا ساده مشاهده و خریداری کرد. ظروفی که طرح و رنگ منحصربفرد و زیبایی دارند، گزینه بسیار خوبی برای دکوراتیو کردن آشپزخانه یا میز پذیرایی می‌باشند. حتی از برخی از آنها میتوان به عنوان دیوارکوب استفاده کرد.

مهمترین مزایای ظروف سرامیکی

ظروف سرامیکی خصوصا انواع دست‌ساز آن، دارای مزایای زیادی هستند که مهمترین آنها به شرح زیر است:

  • سالم و بهداشتی بودن: از آنجایی که این ظروف با استفاده از سرامیک که جزو مواد طبیعی است ساخته می‌شوند و فاقد مواد شیمیایی و فلزات سنگین می‌باشند، کاملا سالم و بهداشتی هستند. در زمان سرو غذا با این ظروف هیچ ماده شیمیایی یا ذرات مضری وارد غذا نمی‌شود و سلامتی بدن تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد.
  • شستشوی آسان: ظروف سرامیکی از سطح نچسبی برخوردار هستند. برای همین است که برخی از تابه‌ها و قابلمه‌ها در سطح داخلی خود دارای روکش سرامیکی می‌باشند. نچسب بودن سطح ظروف سرامیکی باعث شده تا خیلی راحت‌تر از سایر ظروف تمیز شوند و نیازی به صرف زمان زیاد برای شستشوی آنها نباشد. تنها بهتر است برای حفظ طرح و رنگ ظرف و جلوگیری از ایجاد هرگونه خط و خش بر روی آن، از اسکاچ نرم و مایع ظرفشویی ملایم برای شستشو استفاده شود.
  • حفظ حرارت: ظروف سرامیکی حرارت را به خوبی در خود نگه می‌دارند. برای همین در زمان آشپزی نیازی به استفاده از حرارت بالا نبوده و غذا را میتوان با حرارت کم تا متوسط خیلی راحت آماده کرد.
  • پخت یکنواخت غذا: پختن غذا در ظروف سرامیکی به طور یکنواخت انجام می‌شود. در واقع تمام بخش‌های ماده غذایی یعنی داخل و خارج آن به طور کامل پخته می‌شوند.
  • طرح و رنگ متنوع: ظروف سرامیکی از نظر ظاهری بسیار زیبا و خاص هستند و در رنگ و طرح‌های متنوعی قابل خرید می‌باشند.

ظروف سرامیکی اصل را از کجا بخریم؟

با افزایش آگاهی مردم نسبت به مضرات ظروف پلاستیکی و فلزی، افراد زیادی به فکر خرید ظروف سرامیکی افتاده‌اند. این ظروف به دلیل عاری بودن از هرگونه مواد سمی و شیمیایی، از بهترین ظروف برای پخت و سرو غذا هستند. با این حال برای خرید ظروف سرامیکی اصل و با کیفیت باید به سراغ مراکز معتبری رفته تا بتوان نسبت به کیفیت، استحکام و دوام ظرف اطمینان حاصل کرد. جهت خرید ظروف سرامیکی میتوان به صورت حضوری و یا غیر حضوری اقدام کرد. افرادی که زمان کافی برای مراجعه به فروشگاه‌های موجود در سطح شهر را ندارند، میتوانند به صورت غیر حضوری اقدام کرده و ظروف سرامیکی مدنظر خود را به شکل آنلاین خریداری نمایند. خرید آنلاین ظروف سرامیکی سبب صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های رفت‌وآمد می‌شود. تنها باید یک مرجع معتبر را برای خرید آنلاین ظروف سرامیکی انتخاب کرد. مجموعه سرامیک غزال از مجموعه‌های با سابقه و معتبر است که از طریق آن میتوان انواع ظروف سرامیکی طرح گلیمی را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به شکل آنلاین خریداری کرد.

سرامیک غزال، مرجع فروش آنلاین ظروف سرامیکی

مجموعه سرامیک غزال یکی از مجموعه‌های فعال در زمینه تولید ظروف سرامیکی است. این مجموعه از چندین سال سابقه در این حوزه برخوردار است و تمام ظروف و محصولات سرامیکی خود را با توجه به فرهنگ بومی کشور تولید می‌نماید. ظروف سرامیکی مجموعه سرامیک غزال به طرح گلیم فرش‌های سنتی هستند و جذابیت و جلوه بسیار زیادی دارند. این ظروف از نظر طرح و رنگ تنوع بسیار خوبی دارند و آنها را میتوان با توجه به دکوراسیون آشپزخانه در طرح و مدل مناسب خریداری کرد.

تمام ظروف سرامیکی این مجموعه با استفاده از سرامیک و متریال‌های بسیار مرغوبی تولید می‌شوند. برای همین کیفیت آنها بسیار بالا بوده و در صورت نگهداری صحیح میتوان از آنها برای چندین سال استفاده کرد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه ظروف سرامیکی مجموعه سرامیک غزال این است که تمام ظروف به صورت دست‌ساز تولید می‌شوند و در ساخت آنها از هیچ دستگاهی استفاده نمی‌شود. حتی طراحی داخل ظروف هم با دست انجام می‌شود. برای همین ارزش بسیار بالایی دارند و آنها را میتوان به عنوان یک هدیه ارزشمند به عزیزان خود اهدا کرد. جهت خرید آنلاین ظروف سرامیکی دست‌ساز طرح گلیمی کافیست طرح و مدل ظرف را انتخاب کنید و خیلی راحت آن را درب منزل تحویل بگیرید. سرامیک غزال شرایط امن و مطمئنی را برای خرید آنلاین ظروف سرامیکی فراهم کرده است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn