کد خبر : 54427
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۰

خطرات یک رژیم غذایی محبوب برای تناسب اندام!

خطرات یک رژیم غذایی محبوب برای تناسب اندام!

این یافته های اولیه نشان می دهد که در حالی که رژیم های کتوژنیک ممکن است به مدیریت وزن کمک کنند، رژیم های کم قند گزینه سالم تری برای حفظ سلامت قلب و عروق و حمایت از میکروبیوم سالم روده هستند. با این اوصاف می توان گفت رژیم کتو با وجود محبوبیت زیادی که این

این یافته های اولیه نشان می دهد که در حالی که رژیم های کتوژنیک ممکن است به مدیریت وزن کمک کنند، رژیم های کم قند گزینه سالم تری برای حفظ سلامت قلب و عروق و حمایت از میکروبیوم سالم روده هستند. با این اوصاف می توان گفت رژیم کتو با وجود محبوبیت زیادی که این روزها دارد تاثیر نامطلوبی بر سلامت بدن به ویژه روده ها خواهد داشت.

نواندیش: یک کارآزمایی کنترل تصادفی جدید منتشر شده در Cell Reports Medicine Trusted Source شامل 53 داوطلب بزرگسال سالم بود که یکی از سه رژیم غذایی کتوژنیک، کم قند یا قند متوسط ​​را به مدت 12 هفته دنبال کردند.

 

یافته های تازه در مورد خطرات یک رژیم غذایی محبوب برای تناسب اندام!

 

به گزارش زهرا حسین زاده از سرویس ترجمه نواندیش، رژیم های کتوژنیک (کتو) به طور قابل توجهی مصرف کربوهیدرات ها را کاهش می دهند و در عوض بر مصرف غذاهای گیاهی با فیبر بالا و گزینه های پرچرب تأکید می کنند.

 

 

نتایج نشان داد که هر دو رژیم کتوژنیک و کم قند منجر به کاهش وزن شدند. با این حال، رژیم کتوژنیک بر تنوع میکروبیوم روده تأثیر نامطلوب گذاشت و نشانگرهای سلامت قلبی عروقی را بهبود بخشید، در حالی که رژیم غذایی کم قند کلسترول بهبود یافته را نشان داد و هیچ اثر نامطلوبی بر میکروبیوم روده نداشت.

 

این یافته های اولیه نشان می دهد که در حالی که رژیم های کتوژنیک ممکن است به مدیریت وزن کمک کنند، رژیم های کم قند گزینه سالم تری برای حفظ سلامت قلب و عروق و حمایت از میکروبیوم سالم روده هستند.

 

با این اوصاف می توان گفت رژیم کتو با وجود محبوبیت زیادی که این روزها دارد تاثیر نامطلوبی بر سلامت بدن به ویژه روده ها خواهد داشت.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn