کد خبر : 54456
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۴۴

بیانیه ضدایرانی آمریکا و ۴ کشور اروپایی

بیانیه ضدایرانی آمریکا و ۴ کشور اروپایی

سران آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای مشترک با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌ها، بر حمایت خود از اسرائیل برای «دفاع در برابر ستیزه‌جویی‌های ایران و گروه‌های تروریستی مورد حمایت این کشور» تأکید کردند.   به گزارش ایلنا، سران آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای مشترک با تکرار برخی

سران آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای مشترک با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌ها، بر حمایت خود از اسرائیل برای «دفاعبیانیه ضدایرانی آمریکا و ۴ کشور اروپایی در برابر ستیزه‌جویی‌های ایران و گروه‌های تروریستی مورد حمایت این کشور» تأکید کردند.

 

به گزارش ایلنا، سران آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای مشترک با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌ها، بر حمایت خود از اسرائیل برای «دفاع در برابر ستیزه‌جویی‌های ایران و گروه‌های تروریستی مورد حمایت این کشور» تأکید کردند.

 

رهبران این کشورها بدون اشاره به جنایت‌ها و اقدام‌های فراقانونی رژیم صهیونیستی، از ایران خواستند تهدیدات جاری برای اقدام نظامی علیه اسرائیل را متوقف کند. 

 

 

رهبران آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا در بخش دیگری از بیانیه بر حمایت کامل خود از تلاش‌ها برای تنش‌زدایی و تحقق توافق آتش‌بس و آزادی گروگان‌ها تأکید کردند. 

 

 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn