کد خبر : 54589
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶

ایده های جذاب و خاص واسه سینی مزه / میز پذیرایی از مهمونا رو زیبا و چشمگیر بچین

ایده های جذاب و خاص واسه سینی مزه / میز پذیرایی از مهمونا رو زیبا و چشمگیر بچین

شایانیوز- از وقتی که مهمون دعوت می کنی ذهنت کلا مشغول شکل و نوع پذیرایی کردن از اون ها میشه. اینکه چه غذایی بپزی، چه پیش غذایی آماده کنی و چه دسری درست کنی… کلی گزینه های مختلف میاد توی ذهنت و بالا پایینشون می کنی تا به بهترین نتیجه برسی! ولی خب بسته به

شایانیوز- از وقتی که مهمون دعوت می کنی ذهنت کلا مشغول شکل و نوع پذیرایی کردن از اون ها میشه. اینکه چه غذایی بپزی، چه پیش غذایی آماده کنی و چه دسری درست کنی… کلی گزینه های مختلف میاد توی ذهنت و بالا پایینشون می کنی تا به بهترین نتیجه برسی! ولی خب بسته به اینکه مهمونات کیا باشن و مناسبت مهمونی دادنت چی باشه، گزینه هات فرق میکنه و می تونی بهترین انتخاب ها رو داشته باشی.

غذا، پیش غذا و دسر یه سمت ماجراست، یه بخش مهم از پذیرایی کردن، چیدن میز مزه و خوراکی های قبل و بعد از شامه! چند سالی هست که چیدن میز یا سینی مزه مد شده و باید گفت که حسابی هم می تونن مهمونی رو جذاب تر و به یاد موندنی تر کنن. ایده های فوق العاده زیادی در این مورد هست که در این مطلب به ارائه نکاتی پیرامون اون و عکس های جذابی از سینی های مزه می پردازیم. تا پایان همراه ما باشید.

sini-maze-11

اول ببین مهمونات کیا هستن

اولین نکته برای چیدن سینی مزه، اینه که ببینیم مهمون های ما چه سن و سالی دارن و به چه مناسبت به خونه ما اومدن. مثلا اگه واسه فرزندت تولد گرفتی و اکثر مهمونا بچه ها هستن، آیتم های سینی مزه به کلی فرق می کنه و میشه خوراکی محبوب بچه ها رو داخل سینی مزه چید.

sini-maze-9

ایده سینی مزه برای بچه ها

بچه ها به تنقلاتی مثل شکلات، پاستیل و چیپس و میوه هایی مثل موز و توت فرنگی بیشتر علاقمند هستن. پس حتما سلیقه اون ها رو در نظر بگیر.

sini-maze-7

sini-maze-8

sini-maze-16

البته میشه با سینی های مزه ای که زیبا دیزاین شدن و پر از تنقلات سالم مثل میوهای تازه و خشک، پف فیل و آجیل هستن هم اون ها رو به خوردن خوراکی های سالم تشویق کرد.

sini-maze-2

sini-maze-15

sini-maze-3

ایده سینی مزه برای بزرگسالان

اما اگر مهمون ها همگی بزرگسال هستن، موضوع فرق میکنه و شکل سینی مزه هم تغییر میکنه. برای سینی بزرگسالان میشه از انواع آجیل، انواع پنیر، کالباس، سوسیس، زیتون، خیارشور و انواع فینگر فودها استفاده کرد.

sini-maze-6

sini-maze-5

سینی های جذاب برای مهمونای گیاهخوار

اگر در بین مهمون ها، کسانی هستن که گیاهخوارن میتونی یه سینی مزه جذاب از انواع سبزیجات مثل هویج، کرفس، خیار، زیتون، بیبی کورن و البته سس های خوشمزه براشون درست کنی.

sini-maze-10

یه سینی مزه از انواع میوه های تازه، میوه های خشک، آجیل و انواع کراکر هم می تونه برای کسانی که اهل سوسیس و کالباس نیستن، مناسب باشه.

sini-maze-14

اینجا هم میتونی یه مطلب دیگه در مورد ایده های جذاب واسه سینی مزه ببینی.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn