کد خبر : 55645
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸

ماجراجویی‌های ادی هالستد ادامه دارد: فصل دوم سریال The Gentlemen در راه است

ماجراجویی‌های ادی هالستد ادامه دارد: فصل دوم سریال The Gentlemen در راه است

به گزارش بازیگر 360 ، نتفلیکس رسماً تمدید فصل دوم این سریال پرطرفدار را تأیید کرد. گای ریچی، خالق و کارگردان این اثر، بار دیگر هدایت فصل جدید را بر عهده خواهد داشت. گای ریچی با فصل دوم “آقایان” به نتفلیکس بازمی‌گردد فصل اول سریال که در اسفند ماه گذشته پخش شد، با استقبال چشمگیر

به گزارش بازیگر 360 ، نتفلیکس رسماً تمدید فصل دوم این سریال پرطرفدار را تأیید کرد. گای ریچی، خالق و کارگردان این اثر، بار دیگر هدایت فصل جدید را بر عهده خواهد داشت.

گای ریچی با فصل دوم “آقایان” به نتفلیکس بازمی‌گردد

فصل اول سریال که در اسفند ماه گذشته پخش شد، با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شد و به سرعت در بین پربیننده‌ترین سریال‌های انگلیسی زبان نتفلیکس قرار گرفت. حالا با تمدید فصل دوم، طرفداران می‌توانند به ادامه ماجراهای جذاب و پر پیچ و خم ادی هالستد امیدوار باشند.

چه انتظاراتی از فصل دوم داریم؟

طبق اعلام نتفلیکس، فصل دوم سریال “آقایان” در ۸ قسمت تولید خواهد شد و بازیگران اصلی فصل اول از جمله تئو جیمز، کایا اسکودلاریو و دنیل اینگز نیز در این فصل حضور خواهند داشت. مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم از سال آینده آغاز خواهد شد.

گای ریچی در کنار سریال “آقایان”، مشغول کارگردانی پروژه‌های دیگری نیز هست. او هم‌اکنون در حال ساخت سریال “Young Sherlock” برای آمازون است و همچنین فیلم‌های “Wife and Dog” و “In The Grey” را در دست ساخت دارد. فیلم “In The Grey” قرار است در ژانویه ۲۰۲۵ اکران شود.

داستان سریال “آقایان”

سریال “آقایان” داستان ادی هالستد را روایت می‌کند که پس از به ارث بردن املاک پدرش، با دنیای پیچیده و خطرناک جرایم سازمان‌یافته روبرو می‌شود. او باید تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد به عنوان یک سرباز در این دنیای جنایتکار باقی بماند یا خیر.

تمدید فصل دوم سریال “آقایان” خبر بسیار خوشی برای طرفداران این سریال است. با توجه به موفقیت فصل اول و حضور گای ریچی به‌عنوان خالق و کارگردان، می‌توان انتظار داشت که فصل دوم نیز به همان اندازه جذاب و پر از هیجان باشد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn