کد خبر : 55711
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱

شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی با حساب وکالتی بانک آینده

شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی با حساب وکالتی بانک آینده

به گزارش . ساناپرس، بانک آینده با توجه لزوم داشتن حساب وکالتی برای ثبت‌نام در طرح خرید خودرو، بستری را فراهم کرده تا متقاضیان بتوانند با وکالتی کردن حساب بانک آینده خود و ایجاد میانگین حساب حداقل ۶ ماهه و همچنین ارائه اعتبار شغلی یا گواهی کسر از حقوق، از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با نرخ

به گزارش ساناپرس، بانک آینده با توجه لزوم داشتن حساب وکالتی برای ثبت‌نام در طرح خرید خودرو، بستری را فراهم کرده تا متقاضیان بتوانند با وکالتی کردن حساب بانک آینده خود و ایجاد میانگین حساب حداقل ۶ ماهه و همچنین ارائه اعتبار شغلی یا گواهی کسر از حقوق، از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۲۳ درصدی و دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه بهره‌مند شوند.

جزئیات دریافت وام ۲۰۰ میلیونی بانک آینده

این تسهیلات، ویژه حساب‌های قرض‌الحسنه جاری بدون دسته‌چک و قرض‌الحسنه پس‌انداز و همچنین حساب‌ سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت است. متقاضیان دریافت این طرح، پس از افتتاح حساب در بانک آینده و سپرده‌گذاری و ایجاد حداقل ۶ ماه میانگین حساب، می‌توانند برای دریافت این وام اقدام کنند.

شرایط اقساط وام ۲۰۰ میلیون تومانی با حساب وکالتی بانک آینده

با در نظر گرفتن سقف وام به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت پنج میلیون و ۶۳۸ هزار تومان در هر قسط به بانک آینده خواهد بود. جمع مبالغ اقساط نیز پس از ۶۰ ماه به ۳۳۸ میلیون تومان می‌رسد. شایان ذکر است وام‌گیرنده باید مبلغ ۱۰۰ هزارتومان نیز بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک پرداخت کند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn