کد خبر : 55783
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵

همایون ارشادی و گوهر خیراندیش در یک قاب؛ فیلم کوتاه «دی ان ای»

همایون ارشادی و گوهر خیراندیش در یک قاب؛ فیلم کوتاه «دی ان ای»

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم کوتاه داستانی «دی ان ای» به کارگردانی بهادر زمانی، بازیگر شناخته شده سینما، برای اولین بار در جشنواره انرژی تهران رونمایی می‌شود. همایون ارشادی، گوهر خیراندیش و نسرین مقانلو در «دی ان ای» گرد هم آمدند این فیلم که نگاهی انتقادی به مشکلات اجتماعی شهرنشینی دارد، با حضور ستارگانی

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم کوتاه داستانی «دی ان ای» به کارگردانی بهادر زمانی، بازیگر شناخته شده سینما، برای اولین بار در جشنواره انرژی تهران رونمایی می‌شود.

همایون ارشادی، گوهر خیراندیش و نسرین مقانلو در «دی ان ای» گرد هم آمدند

این فیلم که نگاهی انتقادی به مشکلات اجتماعی شهرنشینی دارد، با حضور ستارگانی چون همایون ارشادی، گوهر خیراندیش و نسرین مقانلو، از ساعت ۱۶ شنبه ۲۷ مرداد در پردیس باغ کتاب تهران به نمایش درمی‌آید.

«دی ان ای» که قصه‌ای درباره روابط پیچیده اعضای یک خانواده در قشر متوسط شهری را روایت می‌کند، با فیلمنامه‌ای از خود بهادر زمانی و تهیه‌کنندگی حنیف سروری تولید شده است. در این فیلم، بازیگرانی چون بهرام ابراهیمی، شبنم قربانی، پوریا محمدزاده و دریا مقبلی نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

روزبه رایگا، مدیر فیلمبرداری این اثر، تصاویری زیبا و تأثیرگذار را از روابط پیچیده خانوادگی به تصویر کشیده است. موسیقی، تدوین و طراحی صحنه و لباس نیز به خوبی در خدمت روایت داستان قرار گرفته‌اند.

جشنواره ملی انرژی که از ۲۷ تا ۲۹ مرداد در پردیس باغ کتاب تهران برگزار می‌شود، میزبان آثار کوتاه و بلند بسیاری از فیلمسازان ایرانی است. هدی زین‌العابدین، رعنا آزادی‌ور، حسن معجونی، هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار نیز به عنوان داوران بخش فیلم این رویداد انتخاب شده‌اند.

عوامل تولید فیلم کوتاه «دی ان ای»:

  • کارگردان و فیلمنامه‌نویس: بهادر زمانی
  • تهیه‌کننده: حنیف سروری
  • مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا
  • بازیگران: همایون ارشادی، گوهر خیراندیش، بهرام ابراهیمی، نسرین مقانلو، شبنم قربانی، پوریا محمدزاده، دریا مقبلی

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn