کد خبر : 55799
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸

چه کسی جانشین مهدی هاشمی نسب می‌شود؟

چه کسی جانشین مهدی هاشمی نسب می‌شود؟

جواد نکونام در تعدادی از کنفرانس‌های مطبوعاتی قبل و بعد از بازی لیگ بیست و سوم حاضر نمی‌شد و مهدی هاشمی نسب را جای خود به ملاقات اصحاب رسانه می‌فرستاد. به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، این مسئله چند بار با سوال و واکنش خبرنگاران همراه شد و هاشمی نسب در پاسخ به

جواد نکونام در تعدادی از کنفرانس‌های مطبوعاتی قبل و بعد از بازی لیگ بیست و سوم حاضر نمی‌شد و مهدی هاشمی نسب را جای خود به ملاقات اصحاب رسانه می‌فرستاد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، این مسئله چند بار با سوال و واکنش خبرنگاران همراه شد و هاشمی نسب در پاسخ به آن گفت: “دلیل نیامدن جواد نکونام به کنفرانس مطبوعاتی را بهتر است از خود ایشان بپرسید. من نمی‌دانم چرا به ملاقات شما نمی‌آید ولی من چون دوستتان دارم، می‌آیم و با احترام به سوالات شما جواب می‌دهم”.

حالا لیگ بیست و چهارم برای استقلال از جمعه شب شروع می‌شود و خبری از بازگشت  مهدی هاشمی نسب نشده است. اگر رفیق قدیمی جواد نکونام به استقلال برنگردد، سرمربی این تیم یا باید خودش در تمام کنفرانس‌ها حاضر شود یا اینکه یکی از دستیارانش را مامور کند تا به نوعی مانند هاشمی نسب در فصل قبل، نقش غیر رسمی سخنگوی کادر فنی را بر عهده بگیرد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn