کد خبر : 55970
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۳۲

واریز سود مرحله سوم سهام عدالت تا پایان مرداد ؟ + توضیحات

واریز سود مرحله سوم سهام عدالت تا پایان مرداد ؟ + توضیحات

به گزارش ساناپرس،از ابتدای سال سهامدارات عدالت در انتظار واریز سود مرحله سوم خود هستند. مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص چرایی لغو مجمع سهام عدالت استان کردستان نکاتی را بیان کرد. ولی الله جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بنا بود مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استان

به گزارش ساناپرس،از ابتدای سال سهامدارات عدالت در انتظار واریز سود مرحله سوم خود هستند. مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص چرایی لغو مجمع سهام عدالت استان کردستان نکاتی را بیان کرد.

ولی الله جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بنا بود مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استان کردستان چهار شنبه ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار شود، اما به تازگی با انتشار آگهی در کدال اعلام کردند مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده این شرکت در تاریخ مذکور برگزار نمی‌شود و تصمیم گیری در خصوص دستور جلسات مجمع، به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام می‌شود موکول شد.

چشم انتظاری سهامداران عدالت برای واریز مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت که بدعهدی چند شرکت سبب شده همچنان سودی برای آنها واریز نشود.

این مقام مسئول در خصوص چرایی لغو هم اظهار کرد: جهت برگزار مجامع صورت‌های مالی شرکت سرمایه‌گذاری استانی کردستان برای فردا آماده نشد به همین دلیل این مجمع لغو شده است. در حال پیگیری این موضوع هستیم تا زودتر مجمع این استان هم برگزار شود.

پیش از این اعلام شده بود پالایشگاه بندرعباس ۲ هزار میلیارد تومان، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۳ هزار میلیارد تومان و مپنا هم حدود ۵۵۰ میلیارد تومان از سود سهام عدالت را واریز نکرده‌اند.

حالا باشگاه خبرنگاران جوان هم برای پیگیری از آخرین جزئیات واریز سود سهام عدالت به سراغ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی رفت و به ما اعلام شد: در حال حاضر پالایشگاه بندرعباس حدود ۲ هزار میلیارد تومان بدهی خود برای بخش سود سهام عدالت را به شکل کامل پرداخت کرد و اکنون ۳ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان از بدهی سود سهام عدالت باقی مانده است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn