کد خبر : 56088
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۵

پاسخ دندان شکن پدر حسن یزدانی به منتقدین! + جزئیات

پاسخ دندان شکن پدر حسن یزدانی به منتقدین! + جزئیات

لباس سنتی ازبک ها بر تن حسن یزدانی به گزارش پارسینه پلاس، حسن یزدانی نابغه کشتی آزاد که کارنامه ورزشی درخشانی را دارد و در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با وجود مصدمیت توانست مدال نقره را کسب کند،گرچه هوادران فراوانی داشته و مورد تحسین و تمجید قرار گرفته اما با انتقاداتی نیز روبروست و منتقدین این

به گزارش پارسینه پلاس، حسن یزدانی نابغه کشتی آزاد که کارنامه ورزشی درخشانی را دارد و در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با وجود مصدمیت توانست مدال نقره را کسب کند،گرچه هوادران فراوانی داشته و مورد تحسین و تمجید قرار گرفته اما با انتقاداتی نیز روبروست و منتقدین این ورزشکار معتقدند که به دلیل مصدومیت جای او المپیک نبود و باید فرد دیگری به المپیک پاریس فرستاده می شد. پدر حسن یزدانی در مراسم استقبال از پسر محبوبش در مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت و جواب دندان شکنی به آنها داد.

پدر حسن یزدانی که در کنار پسرش حسن در فینال مسابقات حضور داشت و با شکست و مصدومیت پسرش حالش بد شد، در مقابل دوربین خبرنگاران پاسخ دندان شکنی به منتقدین حسن یزدانی داد و عنوان داشت:

اینهایی که انتقاد می کنند یا از کشتی چیزی نمی فهمند، هر شخصی که بزرگ میشه یک سری ها حسادت دارند، حسن با یک دست کشتی گرفت اون آقایانی که اظهار نظر می کنند آیا می تونن با یک دست دکمه شلوارشون رو ببندند.

پدر حسن یزدانی

پدر حسن یزدانی در پاسخ به بازگشت حسن یزدانی به میادین کشتی و حضورش در المپیک لس آنجلس چنین گفت:

حسن دیدید که همون ثانیه های اول کتفش در رفت،کشتی گیر بلغاری هم تشخیص داد که حسن نمی تونه کشتی بگیره.

حسن تا جایی که توان داشت مثل یک سرباز جنگید.

حسن قبل از فینال هیچ احساس دردی نداشت اما در همان مسابقه ۵ بار کتفش در اومد، ان شاا… با دعای خیر مردم و یاری خداوند و با تلاش خود حسن خدا کمک کنه که برگرده به میادین کشتی و المپیک لس آنجلس آمریکا.

حسن یزدانی متولد ۷ دی ۱۳۷۳ در یک خانواده ۶ نفره در گیل خواران شهرستان جویبار است. او ۳ برادر دارد و حسن یزدانی پسر سوم این خانواده است. حسن یزدانی متاهل است اما فرزندی ندارد.

منبع: نمناک

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دریچه خبر

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn