کد خبر : 56139
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷

متین ستوده با ناهید مسلمی شوخی جالبی کرد! + عکس

متین ستوده با ناهید مسلمی شوخی جالبی کرد! + عکس

به گزارش پارسینه پلاس، متین ستوده یکی از بانوان شرکت کننده در جوکر ۲ با انتشار عکس اسباب بازی یویو با ناهید مسلمی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها رپ خوانیش در جوکر ۲ احسان علیخانی مورد توجه قرار گرفته است، شوخی کرد. ناهید مسلمی در جوکر ۲ با تکرار کلمه یویو در آخر رپ خوانیش موجب

به گزارش پارسینه پلاس، متین ستوده یکی از بانوان شرکت کننده در جوکر ۲ با انتشار عکس اسباب بازی یویو با ناهید مسلمی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها رپ خوانیش در جوکر ۲ احسان علیخانی مورد توجه قرار گرفته است، شوخی کرد. ناهید مسلمی در جوکر ۲ با تکرار کلمه یویو در آخر رپ خوانیش موجب خنده بینندگان و شرکت کنندگان جوکر ۲ شده است.

ناهید مسلمی بتول خانم سریال شهرزاد یکی از جذاب ترین شرکت کنندگان جوکر است که لحظات خنده داری را در این رئالیتی شو رقم می زند. او همواره در برنامه رپ می خواند و با حرکات بامزه ای که به عقیده برخی کاربران از او بعید است، صحنه را از رقبا خالی می کند. ناهید مسلمی در جوکر ۲ با هنرمندانی چون ژاله صامتی، سوسن پرور، الیکا عبدالرزاقی، گیتی قاسمی، نرگس محمدی،رویا میرعلمی و متین ستوده به رقابت می پردازد.

متین ستوده

سریال جوکر ۲ به کارگردانی احسان علیخانی در ژانر ریلیتی شو و کمدی می‌باشد که چهارشنبه‌ها ساعت ۸ صبح منتشر می شود. پلتفرم منتشر کننده فصل دوم جوکر فیلیمو بوده و این برنامه دارای چندین فصل می باشد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn