کد خبر : 56521
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸

تاریخ اکران فیلم جدید مارگو رابی با بازیگران مطرح سینما مشخص شد

تاریخ اکران فیلم جدید مارگو رابی با بازیگران مطرح سینما مشخص شد

به گزارش بازیگر 360 ، سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم جدید خود با عنوان “یک ماجراجویی بزرگ جسورانه زیبا” (A Big Bold Beautiful Journey) را اعلام کرد. این فیلم درام که اولین همکاری مارگو رابی با کارگردان مطرح، کوگونادا، است، قرار است در تاریخ ۹ می ۲۰۲۵ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۴) روی پرده سینماها برود. مارگو

به گزارش بازیگر 360 ، سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم جدید خود با عنوان “یک ماجراجویی بزرگ جسورانه زیبا” (A Big Bold Beautiful Journey) را اعلام کرد. این فیلم درام که اولین همکاری مارگو رابی با کارگردان مطرح، کوگونادا، است، قرار است در تاریخ ۹ می ۲۰۲۵ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۴) روی پرده سینماها برود.

مارگو رابی با فیلم جدیدی بازگشت؛ تاریخ اکران مشخص شد

داستان این فیلم حول محور دو غریبه و سفری باور نکردنی می‌چرخد که آن‌ها را به هم متصل می‌کند. مارگو رابی علاوه بر بازی در نقش اصلی، به عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه حضور دارد.

از دیگر بازیگران مطرحی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به کالین فارل، لی‌لی ریب، جودی ترنر اسمیت، فیبی والر بریج، لوسی توماس، بیلی مگنوسن، سارا گدون، همیش لینکلیتر، کلویی ایست و جنیفر گرانت اشاره کرد.

با توجه به موفقیت اخیر فیلم “It Ends With Us” و حضور ستارگانی چون مارگو رابی و کالین فارل، انتظار می‌رود که فیلم “یک ماجراجویی بزرگ جسورانه زیبا” نیز عملکرد قابل توجهی در گیشه داشته باشد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn