کد خبر : 56633
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳

استایل مناسب جنوب که دیوانه کننده‌ اس / اینجا مشکل چی بپوشمت واسه سفر حله

استایل مناسب جنوب که دیوانه کننده‌ اس / اینجا مشکل چی بپوشمت واسه سفر حله

شایانیوز- دیگه تو این چند سال اخیر با توجه به دسترسی مردم به فضای مدیا و همچنین رشد گردشگری، دیگه خیلیا هستن که جزایر جنوب کشور رو میشناسند و باهاشون آشناییت دارند. جزیره هایی همچون هرمزگان و بندرعباس به دلیل طبیعت خاص و بکری که دارند، در واقع تبدیل به یکی از مقاصد دلبر و

شایانیوز- دیگه تو این چند سال اخیر با توجه به دسترسی مردم به فضای مدیا و همچنین رشد گردشگری، دیگه خیلیا هستن که جزایر جنوب کشور رو میشناسند و باهاشون آشناییت دارند. جزیره هایی همچون هرمزگان و بندرعباس به دلیل طبیعت خاص و بکری که دارند، در واقع تبدیل به یکی از مقاصد دلبر و ماجراجویی متفاوت برای مسافران شده اند که خب سالانه افراد در فصل های به خصوصی به این سرزمین های جذاب خدا سر زده و لذتش رو میبرند. اما مشکل اینجاست که اونجا هوا خیلی گرمه و از طرفی هم خب افراد به خصوص خانوم ها دلشون میخواد تا از فضا استفاده کرده و عکاسی کنند. تصاویر بسیار قشنگی که به دلیل زیبایی طبیعت به وجود میاد. ابته که اگر شما لباس و استایل منحصر به فرد و فکر شده ای هم داشته باشید این مطلب بولد تر خواهد شد. بی شک زیبایی جوی که درش قرار میگیرید زمانی میتونه تکمیل باشه که با زیبایی نمای ظاهری شما تلفیق بشه. اما خب خیلی وقتا خانوما نمیتونن برای این سفر استایل چی داشته باشند بهتره که خب در این مطلب ما اومدیم و به این موضوع پرداختیم. با نگاهی به اصولیات و همچنین استفاده از تیپ های جذاب دیگران، میشه ظاهری بسیار مناسب و قشنگ داشت. پس اگر دلتون میخواد تا یه بانوی خوشتیپ در این سفر باشید، حتما با ادامه مطلب ما همراه بمونید.

استایل مناسب جنوب

جنس لباس تابستانه واسه خانوم برای سفر به جنوب

در واقع لباسی که شما برای مسیر انتخاب میکنید کاملا بستگی به این داره که وسیله نقلیه تون چیه و از طرفی هم آب و هوای مبدا چجوریه. یادتون نره که لباس های کم حجم تری رو انتخاب کنید و از سویی هم برداشتن یک لباس مثل سوئیشرت و یا مانتو خالی از لطف نیست. کاره دیگه یهو یچی میشه! چرا که پیش اومده که شب ها جنوب سرد بوده اما خب در مجموع لباس هایی که جنس نخ پنبه، کتان، لینن و غیره دارند گزینه های بهتری هستند. این جنس ها علاوه بر اینکه بافتی سبک و نازک و بسیار خنک دارد، مناسب سفر نیز به شمار می روند.

از نظر مدل نیز سبک های گشاد با رنگ های روشن و شاد میتونن عکس هایی جذاب در مناظر فوق العاده جنوب برای شما به یادگار بگذارند. به علاوه اینکه اصلا یادتون نره که هوای جنوب علاوه بر گرما، به دلیل رطوبتی که در شرجی نیز هست، پس بهتره که از لباس های تنگ و خشک و تیره صرفه نظر کرده و برای خود کلافگی نخرید!

استایل مناسب جنوب

استایل مناسب جنوب

تو برداشتن لباس زیاده روی نکن

حتی میشه گفت بهتره که در برداشتن تعداد لباساتون زیاده رو هم نکنید چرا که در شهر هایی همچون بندرعباس و جزیره قشم اونقدر بازار های جذاب وجود داره که چه بسا میتونید ارزان تر هم پیدا کرده و به جز اینکه تو سفر خرید کردن خیلی کیف میده، میتونید از پوشش های محلی اونجا هم استفاده کنید. چرا که لباس محلی هر منطقه متناسب با آب و هوای همون منطقه طراحی و دوخته میشن و لباس های خاص جنوبی هم که وظیفه دارند علاوه بر زیبایی، به خنک بودن و راحتی فرد نیز توجه کنند.

استایل مناسب جنوب

پیراهن ساحلی و کلاه آفتابگیر خیلی نازن

همونطور که از اسم این پیراهن ها هم مشخصه، پیراهن های ساحلی نخی و لینن میتونن انتخاب های مناسبی برای سفر های ساحلی باشند که خب آب و هوای شرجی دارند. این پیراهن ها در رنگ و طرح های متنوعی وجود دارند که بسته به سلیقتون مورد استقبال قرار میگیرند. پیراهن ساحلی با کلاه لبه دار آفتابگیر عالی خواهد شد.

استایل مناسب جنوب

استایل مناسب جنوب

مانتو عباییی و کیمونویی واسه جنوب رفتن

شاید هم دلتون نخواد پیراهن بپوشید و مانتو مد نظرتون باشه که خب در این جا نیز ما به شما مانتوهای عبای و کیمونویی رو پیشنهاد میدیم که به دلیل شاد بودنشون هوا به خوبی رد و بدل میشه و اجازه میده تا خنک بمونید. این سبک از مانتو ها به راحتی هم با پیراهن ساحلی ست میشن و هم اینکه میتونید با دامن و بلوز هماهنگ کنید و ظاهری زیبا بسازید. 

فقط اینکه یادتون نره از جنس حریر نباشه چرا که میتونه آفتاب تیز جنوب و از خودش عبور بده و باعث آزار بدن شما بشه. 

استایل مناسب جنوب

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn