کد خبر : 57075
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴

تیم منتخب هفته اول لیگ برتر

تیم منتخب هفته اول لیگ برتر

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ دروازه‌بان: فریتاس باتیستا (خیبر خرم آباد) گلر برزیلی خیبر روز خوبی را در هفته نخست لیگ برتر رقم زد و کار او در ثبت یک کلین شیت در اولین بازی این تیم در تاریخ لیگ برتر ارزشمند بود و باعث شد همان یک گل در تهران مقابل هوادار برای

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛

دروازه‌بان: فریتاس باتیستا (خیبر خرم آباد)

گلر برزیلی خیبر روز خوبی را در هفته نخست لیگ برتر رقم زد و کار او در ثبت یک کلین شیت در اولین بازی این تیم در تاریخ لیگ برتر ارزشمند بود و باعث شد همان یک گل در تهران مقابل هوادار برای ثبت سه امتیاز میهمان تازه وارد لیگ برتر کافی باشد. چند گلر دیگر از جمله لوان پولی نساجی و حسین حسینی استقلال هم عملکرد خوبی در این هفته داشتند ولی کلین شیت ارزشمند باتیستا در گام اول او را در جمع برترین‌ها قرار داد.


مدافع: رامین رضاییان (استقلال تهران)

این یک پیروزی شخصی بود که بتواند در اولین مسابقه با پیراهن آبی مقابل هزاران هوادار استقلال در شهر قزوین پایه‌گذار گل برتری تیمش در دیدار مقابل شمس‌آذر باشد. مسابقه‌ای که گره خورد و به نظر بوی تساوی می‌داد، اما فرار رضاییان از جناح راست و ارسال او به داخل محوطه جریمه و ضربه تمام کننده اسلامی همه امتیازات مسابقه را به حساب تیم جواد نکونام ریخت. این پاداشی برای  نمایش خوب و فعالیت ۹۰ دقیقه‌ای رامین و شور و اشتیاقش برای پیروزی در بازی افتتاحیه با باشگاهی بود که همواره مقابل آن قرار داشت، اما حالا پیراهن آبی آن را به تن کرده و می‌خواهد در قامت یک ستاره بی‌وقفه برای هوادارانش بدرخشد.


مدافع: موسی کولیبالی (فولاد خوزستان)

خرید جنجالی خیبر که تصمیم گرفت راهی استقلال خوزستان نشود و تیم تازه وارد لیگ برتر ایران را انتخاب کند، در نخستین بازی فصل مقابل هوادار تهران کیفیت بالای خود را نشان داد. کوین بولی در حالی که دیر به تمرینات خیبر اضافه شده بود، خیلی زود با تیمش به هماهنگی رسید و توانست در جدال با مهاجمان با انگیزه و سرعتی هوادار موفق کار کند. بولی در نبردهای هوایی برتری کامل داشت و نگذاشت شاگردان سیدمهدی رحمتی راه به جایی ببرند و نمایشی ارائه داد تا در همین شروع فصل، دروازه تیمش بسته بماند و به‌عنوان یک مهره تاثیرگذار در خیبر به چشم بیاید.


مدافع: سید محمد حسینی (استقلال خوزستان)

مدافع فصل گذشته تراکتور که یکی از خریدهای مهم آبی‌های خوزستان به‌شمار می‌رود، در نخستین بازی فصل رودررودی تیم با کیفیت و هجومی سیدمجتبی حسینی قرار گرفت و در حالی که آلومینیوم اراک برای کسب پیروزی به اهواز سفر کرده بود، این مدافع توانست برابر موقعیت‌های تیم حریف ایستادگی کند. محمد حسینی که برای فرصت بازی بیشتر تصمیم به ترک تراکتور گرفت، شروع موفقی با استقلال خوزستان داشت و در حالی که آلومینیوم روش‌های مختلفی برای حمله و گلزنی امتحان می‌کرد، طوری نمایش داشت که حسن پورحمیدی خیلی به دردسر نیفتد و گلی دریافت نکند.


مدافع: محمد قریشی (ذوب آهن اصفهان)

یک پاس گل در دیدار مقابل پرسپولیس عملکرد خوب دفاعی قریشی را در هفته نخست لیگ برتر تکمیل کرد و باعث شد او در جمع برترین‌ها قرار بگیرد. مدافع ذوب آهن به خوبی مقابل خط حمله پرسپولیس ایستادگی کرد و از جناح خودش موقعیت‌های چندانی به تیم حریف نداد و در کسب یک امتیاز ارزشمند هفته نخست تاثیر گذار بود.


هافبک‌: امیرحسین حسین‌زاده (تراکتور تبریز)

هافبک تیم فوتبال تراکتور که فصل قبل نتوانست انتظارات را برآورده کند، این فصل زیر نظر اسکوچیچ شروع خوبی داشت و در خط هافبک تراکتور با استفاده از سرعت بالای خودش به بازی ریتم داد و یک گل هم به ثمر رساند تا در نتیجه این دیدار تاثیرگذار باشد. او اگر به دوران اوجش در زمان حضور در استقلال برگردد امسال مهره خطرناکی در ترکیب سرخپوشان تبریزی خواهد بود.


هافبک: امید نورافکن (ملوان انزلی)

امید نور پیش‌قراول سربازهای نیروی دریایی برای فصل تازه لیگ برتر فوتبال ایران است. او اولین گل ملوان در فصل جدید را مقابل تیم گل‌گهر در شرایطی به ثمر رساند که مازیار زارع بازوبند کاپیتانی قوی سفید را به این خوش نقشه جنوب تهران داده بود. امید نورافکن که ملوان چهارمین باشگاه حرفه‌ای عمر اوست پس از استقلال، شارلروا، سپاهان و حالا این تیم پرطرفدار در شمال که اتفاقاً همه چیزش به نورافکن می‌خورد. او می‌خواهد دوره لذت‌بخش را در ملوان بگذراند و کارت پایان خدمتش را بگیرد و به سپاهان و برگردد. شاید هم نه، قرار است انتقالی بزرگتر اتفاق بیفتد و کاپیتان سابق تیم امید خبرسازی متفاوتی را در پیش بگیرد.


هافبک: محمد کریمی (سپاهان اصفهان)

میدان‌داری او در سپاهان بازهم به چشم آمد و در نخستین مسابقه فصل لیگ برتر مقابل چادرملو اردکان طوری عمل کرد و نمایش داشت که همه هواداران تیمش بازی هفته قبل او در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را فراموش کنند. محمد کریمی با روحیه رهبری خود در ترکیب سپاهان، کاری کرد تا غافلگیر نشوند و در نخستین بازی لیگ برتر برد پُر گل داشته باشند و یک گل هم زد. محمد کریمی که بارها با پاس‌های رو به جلو و تعویض منطقه ایجاد فرصت می‌کرد، گل دوم سپاهان را به ثمر رساند تا خیال‌شان را بابت سه امتیاز راحت کند.


مهاجم: محمدحسین اسلامی (استقلال تهران)

مهاجم جوان تازه وارد استقلال نشان داد خرید خوبی برای این تیم بود و گل ثانیه‌های پایانی او که روی فرصت طلبی او و استفاده از پاس خوب رضاییان به ثبت رسید نشان داد نکونام روی این بازیکن می‌تواند در این فصل خیلی حساب کند. او از بازیکنان آینده دار فوتبال ایران است و جواد نکونام هم بازیک گرفتن از نفرات جوان را خوب بلد است و این در بازی با شمس آذر نشان داده شد.


مهاجم: تومیسلاو اشترکالی (تراکتور)

مهاجم کروات که با نظر اسکوچیچ جذب تراکتور شده از همین شروع لیگ برتر نشان داد بازیکن توانمندی است و خرید خارجی خوبی برای این تیم محسوب می‌شود. او یک گل زد و چند موقعیت خوب هم ایجاد کرد که می‌توانست اختلاف تراکتور را برای برد هفته نخست این تیم بیشتر کند و به احتمال زیاد از مدعیان آقای گلی این فصل خواهد بود.


مهاجم: کاوه رضایی (سپاهان)

پس از نمایش پرتلاشی که هفته گذشته در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا داشت و گلزنی نکرد، در شروع لیگ برتر سراسر انگیزه بود تا این کار را انجام بدهد و اتفاقا موفق به انجام این کار شد. کاوه از روی نقطه پنالتی دروازه چادرملو اردکان را باز کرد و پس از آن هم با کنترل عالی توپ در محوطه جریمه و پاس برای محمد کریمی، شرایط گلزنی او را ساخت. کاوه رضایی که جلوتر از مهره‌هایی مثل جواد آقایی‌پور، رضا اسدی و … در راس خط حمله طلایی‌پوشان قرار گرفته، می‌خواهد عنوان آقای گلی تیمش را که در دو فصل اخیر در اختیار شهریار بود را به خود اختصاص بدهد.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn