کاظمی، گزینه مناسب وزارت آموزش و پرورش اما بدون برنامه تحولی
احسان عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون متبوع خود درباره صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را قرائت کرد. با پایان زمان سخنرانی نمایندگان موافق و مخالف خط مشی کلی کابینهٔ معرفی شده، بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی به صورت جداگانه
احسان عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون متبوع خود درباره صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را قرائت کرد.
با پایان زمان سخنرانی نمایندگان موافق و مخالف خط مشی کلی کابینهٔ معرفی شده، بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی به صورت جداگانه آغاز شد.
طبق حروف الفبا، نفر اول، «کاظمی، وزیر پیشنهادی آموزشوپرورش» است.
در بررسی برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و وپرورش ابتدا سخنگوی کمیسیون اموزش مجلس شورای اسلامی در خصوص آقای علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی گزارش کمیسیون مربوطه و نظر این کمیسیون را قرائت و اعلام کرد.
احسان عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون متبوع خود درباره صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را قرائت کرد.
وی بیان کرد: علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از جامعه بزرگ معلمان کشور است و سالها در مدارس مختلف تدریس کرده و تجربه مدیریت در وزارت آموزش و پرورش را دارد.
سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کاظمی بسیاری از چالشهای وزارت آموزش و پرورش را میشناسد، اما برنامه تحولی خاصی برای حل آنها در جلسه کمیسیون آموزش مجلس ارائه نداد.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد و قول وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مبنی بر ارائه راهکارهای عملیاتی برای رفع این مشکلات، کمیسیون آموزش مجلس با پیشنهاد تصدی وی برای پست آموزش و پرورش با اکثریت آرا موافقت کرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0